Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیشترین موارد شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ طی هفته گذشته را مربوط به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در هفته گذشته از تاریخ ۱۹ تا ۲۶ مردادماه از مجموع ۹ هزار و ۳۵۶ تماس پاسخ داده شده مردمی در سامانه ۱۹۰ بالغ بر ۳ هزار و ۹۲ مورد مربوط به شکایات ثبت شده بوده است که بیشترین شکایات مردمی از نانوایی‌ها به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی همچون عدم رعایت بهداشت دست و استفاده نکردن از ماسک، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر این گزارش طی این هفته ۱۷۰ هزار و ۵۴۳ مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و واحد‌های کارگاهی صورت گرفته است که در نتیجه ۳۳ هزار و ۳۰۴ مورد معرفی به مراجع قضایی و ۵۵۸ مورد نیز پلمپ انجام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شکایات مردمی پروتکل های بهداشتی نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه برنامه‌های هفته سلامت با مشارکت مردم در حال اجراست، گفت: تقویت خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در حاشیه شهر‌ها، اجرابی برنامه سلامت با رویکرد کارآفرینی، خود مراقبتی با محوریت ارتقای سطح زندگی سالم در جامعه، ارتقای نظام مدیریت بیماری بویژه کنترل بیماری‌ها نوپدید و بازپدید، و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بهداشتی در ارائه خدمات بهداشتی از جمله راهبرد‌های برنامه‌های هفته سلامت است.
دکتر واعِظ افزود: ارتقای سلامت و حوزه بهداشتی در سطح منطقه بویژه در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و توسعه سلامت در خانواده از دیگر راهبرد‌ها و برنامه‌های هفته سلامت است که با مشارکت مردم انجام می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت بعنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران