Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:01:07 GMT

کشف و ضبط ۱۶ قبضه اسلحه قاچاق در دشت عباس دهلران

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۷۱۶۱

کشف و ضبط ۱۶ قبضه اسلحه قاچاق در دشت عباس دهلران

عین الله نیازی فر در گفتگو با خبر نگار مهر بیان کرد: با هوشیاری مرزبانی دهلران در بخش دشت عباس، تعداد ۱۶ قبضه برنو کشف و ضبط شده است.

وی اظهار کرد: اسلحه کشف شده در حین ورود به خاک کشور توسط مرزبانی کشف شده و با توجه تاریکی شب متهمین فرار کردند.

نیازی فر تصریح کرد: این میزان سلاح جنگی قاچاق که از کشور عراق وارد مرز کشور شده بود که مرزبانی طی یک عملیات غافلگیرانه محموله قاچاق را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن هشدار به قاچاقچیان گفت: با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی و برخورد قاطع دستگاه قضائی زمینه جولان و قاچاق اسلحه در منطقه را نخواهیم داد و برابر قانون با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است هفته گذشته نیز ۵۰ قبضه اسلحه قاچاق از نوع کلت کمری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در بخش دشت عباس دهلران کشف و ضبط شد.

کد خبر 5567591

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلحه غیرمجاز ایلام مرزبانی بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه هفته دولت کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار آمار کرونا اربعین 1401 اردبیل شیوع کرونا قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه