Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:28:33 GMT

بررسی دو هدیه تبلیغاتی پرطرفدار

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۷۲۰۵

بررسی دو هدیه تبلیغاتی پرطرفدار

همانطور که می‌دانید امروزه هدایای تبلیغاتی بخشی از سیاست‌های بازاریابی و برندینگ برای هر سازمان، راهی برای جذب مخاطبان بیشتر و همچنین جلب رضایت کارکنان است. این هدیه باید طوری طراحی شود که کاربردی بوده و در هر زمانی مخاطب را به یاد شما بیندازد و بتواند ارتباط مثبتی با مخاطب برقرار کند؛ اما حتماً نباید از هدایای گران قیمت استفاده کنید بلکه می‌توانید از هدایای تبلیغاتی استفاده نمایید که برای مخاطب کاربردی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از صبح آگهی، پیشنهاد می‌کنیم محصولی را برای هدیه دادن انتخاب کنید که ماندگار باشد و همیشه جلوی چشم مخاطب بوده و از همه مهمتر خلاقانه و متفاوت باشد. این هدایای تبلیغاتی شامل اقلام زیاد و متنوعی هستند، اما سررسید و تقویم ورمیزی دو عضو جدانشدنی از هدایای تبلیغاتی برای هر سازمانی هستند که اغلب در روزهای پایانی سال به مخاطب هدیه داده می‌شوند. در ادامه به بررسی هر کدام از این هدایا می‌پردازیم تا بتوانید نوع مناسبی از آن‌ها را برای مجموعه‌ی خود انتخاب کنید.

سررسید یا سالنامه

سالنامه یا همان سررسید دفتری است عموما با جلدهایی از جنس چرم، گالینگور، ترمو و ...  که دارای روزشمار روزانه همراه با مناسبت‌های سالانه است. سررسیدها انواع متفاوتی دارند، از لحاظ سایز و قطع به انواع سررسیدهای (پالتویی، وزیری، رقعی، خشتی، رحلی و ...)،  از لحاظ روز شمار به انواع (روز شمار، هفته شمار، ماه شمار، دو روز باهم، پنجشنبه جمعه باهم و ...) تقسیم‌بندی می‌شود. برگه‌های اصلی سالنامه‌ها حاوی اطلاعات کاملی در مورد نیاز هر شخص در طی 365 روز سال می‌باشد. سالنامه دارای صفحاتی است که علاوه بر داشتن تقویم سال پیش رو، از آنها برای یاداداشت نویسی، رویداد نویسی، تبلیغات شرکت‌ها، نمایش لوگو و برند، اطلاعات ارتباطی و... استفاده می‌شود. برای تبلیغات در سررسیدها می‌توان از لت‌های تبلیغاتی در ابتدا و یا انتهای سررسید استفاده کرد. همچنین می‌توان با استفاده از پلاک یا طلاکوب و نقره کوب بر روی جلد آن لوگو و یا تبلیغات خاص خود را قرار داد که جلوه‌ی خاصی نیز برای سررسید شما به ارمغان می‌آورد. سررسیدها می‌توانند به صورت اختصاصی یا عمومی تهیه و چاپ شوند که بسته به نیاز سازمان و میزان بودجه‌ی مورد نظر می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد. این هدیه در آغاز سال نو و در نمایشگاه‌ها بسیار پرکاربرد و پرطرفدار می‌باشد. شرکت‌های تبلیغاتی بسیاری در تهیه و تولید انواع سررسید 1402 فعالیت دارند تا بتوانند سررسید را مطابق سلیقه و بودجه‌ی مشتری تولید کنند و در زمان مناسب به دست مشتری برسانند. برای دیدن انواع مدل‌های سررسید 1402 می‌توانید به سایت مجموعه‌های معتبری همچون گاموت، مجریان، چاپ متین، نگاران، صبح آگهی و ... مراجعه کنید و برای اطلاع از قیمت چاپ سررسید صبح آگهی با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

تقویم رومیزی

چاپ تقویم رومیزی یکی از ایده‌های خلاقانه در بازاریابی است چرا که با کمترین هزینه، دستاوردهای خوبی را برای صاحبان مشاغل به ارمغان خواهد آورد. انواع تقویم رومیزی با مدل و طرح‌های گوناگون می‌تواند بهترین گزینه برای معرفی محصولی خاص و یا ارائه خدمت باشد  چرا که وقتی بر روی میز مخاطب قرار می‌گیرد هر روزه برند تبلیغ شده را یادآوری خواهد کرد. تقویم رومیزی 1402 در انواع و مدل‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شود. در صفحات این تقویم‌ها علاوه بر جدولی که برای نمایش ایام هفته و مناسبت‌های سالانه طراحی شده است از تصاویر و مناظر طبیعی، تاریخی، المان فصل‌ها و … جهت زیباتر شدن استفاده می‌شود. این تقویم ها عموما دارای دوازده برگ پشت و رو هستند. تقویم‌های رومیزی نیز همانند سررسیدها به صورت عمومی و اختصاصی چاپ می‌شوند. در تقویم رومیزی عمومی تنها فضایی که برای تبلیغات سفارش دهنده وجود دارد پایه تقویم می‌باشد و صفحات از پیش طراحی و چاپ شده هستند. طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی بسته به سلیقه‌ی سفارش دهنده انجام می‌شود و در صفحات آن نیز از تصاویر، لوگو، راه‌های ارتباطی و... استفاده می‌شود. قیمت تقویم رومیزی اختصاصی وابسته به نوع طراحی، سایز، تیراژ، متریال و ... متغیر است. برای دیدن انواع مدل‌های تقویم رومیزی به سایت صبح آگهی مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با اهمیت تبلیغات با سررسید و تقویم رومیزی در مناسبت‌های خاص مثلا آغاز سال نو، انواع و همچنین کاربرد آن‌ها آشنا کنیم.  همانطور که می‌دانید این دو هدیه تبلیغاتی پرطرفدار برای سفارش دهنده مزایای بسیاری دارد و همچنین برای هر مخاطبی کاربردی هستند. یکی از روش‌های تبلیغاتی ارزان قیمت در صبح آگهی تهیه و تولید سررسید و تقویم رومیزی می‌باشد که با کیفیتی بالا می‌توانند مخاطب را جذب کنند. این هدایا که با توجه به سلیقه و میزان بودجه‌ی شما طراحی و تولید می‌شوند می‌توانند برندتان را هرروزه برای مخاطب تبلیغ کنند.

سررسیدها علاوه بر قیمت بالاتری که نسبت به تقویم‌های رومیزی دارند، به علت استفاده از مقدار زیادی از کاغذ به محیط زیست آسیب وارد می‌کنند؛ این درحالی است که با خرید تقویم رومیزی با پرداخت هزینه‌ی کمتر می‌توانید تبلیغ خود را به مدت یک سال به مخاطب خود عرضه کنید. برای  دیدن انواع سالنامه‌های تبلیغاتی و یا تقویم‌های رومیزی طراحی شده در صبح آگهی به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از میزان قیمت و یا نحوه‌ی سفارش با مشاورین صبح آگهی در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هدایای تبلیغاتی چاپ سررسید چاپ تقویم رومیزی خرید سررسید تقویم رومیزی هدایای تبلیغاتی تقویم رومیزی تقویم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. پائولو دیبالا در این بازی هم موثر ظاهر شد و گل اول رم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دیبالا در ۲۵ بازی فصل جاری سری آ روی ۲۴ گل تاثیر مستقیم داشته است. (۱۳ گل و ۹ پاس گل) او در تقویم سال ۲۰۲۴ سری آ همراه با دوشان ولاهوویچ، موثرین بازیکن روی گل ها بوده است. (۱۲) دیبالا از ابتدای سال ۲۰۲۴ موفق به ثبت ۹ گل و ۲ پاس گل در سری آ شده است.

گفتنی است رم در ۶ بازی اخیر خود در زمین ناپولی به پیروزی نرسیده است. (۳ باخت و ۳ تساوی) چنین روندی برای رم در شهر ناپل از سال ۱۹۹۵ بی سابقه است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ثبت سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی
  • روز پسر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان