Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@11:45:11 GMT

لیگ فوتبال را تعطیل کنند!

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۷۲۳۴

لیگ فوتبال را تعطیل کنند!

آفتاب‌‌نیوز :

نوذر رودنیل درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان اظهار داشت: اگر بنا بر این باشد که نیمکت‌نشینان و بازیکنان در هفته دوم بخواهند اینگونه به تصمیمات داور اعتراض کنند، بهتر است لیگ را تعطیل کنند. کمک‌ها عملکرد خوبی داشتند و فقط سعید هاشمی (کمک داور اول) در دقیقه 2+45 در اعلام آفساید عجله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد سایر تصمیمات حیدری تصریح کرد: اخراج علیرضا کوشکی درست بود و عارف آغاسی در دقیقه 38 باید کارت زرد می‌گرفت. پس از اینکه مهدی ترابی توپ را به تیر دروازه زد، سعید صادقی با مهدی شیری برخورد داشت که پنالتی نبود. در نیمه دوم هم مهدی عبدی در محوطه جریمه فولاد متوقف شد که نباید پنالتی اعلام می‌شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درخصوص اشتباه سعید صادقی در گرفتن توپ با دست در زمین فولاد به تسنیم گفت: اعلام آفساید وظیفه کمک داور است و داور باید اطمینان صددرصد داشته باشد که آفساید را اعلام کند. اگر این صحنه آفساید بود، قاسمی که خودش یک کمک داور جهانی است، پرچم می‌زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم