Web Analytics Made Easy - Statcounter

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در اصفهان

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور شامگاه جمعه آغاز شد و تا ۶ شهریور به میزبانی اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم در غرب اصفهان در سه رشته جودو، تکواندو و ژیمناستیک برگزار می‌شود.

 رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی در این افتتاحیه مسابقات گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و اردوها، ابزار مناسبی برای تربیت دانش آموزان است و باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین بابویی افزود: آموزش و پرورش فقط به مباحث علمی نمی‌پردازد بلکه با اردوها و مسابقات تلاش می‌کند تربیت همه جوانب و مقوله ها را پیش ببرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش تنها به اهداف علمی اکتفا نمی‌کند و اهداف ورزشی و تربیتی نیز دارد، ادامه داد: وزارتخانه به دنبال تربیت همه ساحت‌ها بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و تلاش دارد دانش آموز بعد از مدرسه خود و خدای خود را بشناسد.

رییس فدراسیون اضافه کرد: در این مسابقات فقط دنبال قدرت و به اصطلاح بازوی بزرگ تر نیستیم، در اصل به دنبال انسانیت، احترام و مسائل فرهنگی هستیم که کار بزرگی است.
بابویی با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به ایران تصریح کرد: آرامش فعلی که همه ما امروز در کشور داریم مدیون جانفشانی جانبازان، شهدا و ایثارگران است.

 وی با بیان اینکه اگر به ورزش توجه شود فرایند یادگیری و یاددهی بهتر می‌شود، تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش عنایت ویژه به ورزش و شادابی معلمان و دانش آموزان دارد و همواره ورزش جوانان، دانش آموزان و معلمان مورد تأکید  بوده است.
وی خاطرنشان کرد: اصفهان خواستگاه ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید است، که شش هزار از آن دانش آموزان بودند و به نوعی شهر شهیدان است.
سنگنورد کاشانی مقام سوم کشور را کسب کرد

هفتمین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور در بخش دختران و رده سنی نونهالان A,B و نوجوانان C,D در سالن سنگنوردی اختصاصی گلستان شیراز برگزار شد که آنیتا رزاقی از باشگاه خانه کوهنورد کاشان استان اصفهان در رده سنی نونهالان B موفق به کسب رتبه ارزشمند سوم شد.
همچنین دیگر ورزشکاران استان اصفهان به شرح ذیل رتبه های کشور را کسب کردند:
آتوسا سامی رده سنی نونهالان B از باشگاه اوج اصفهان رتبه ۱۶ کشور
الینا سامی رده سنی نونهالان A از باشگاه پردیس صفه اصفهان رتبه ۱۸ کشور
رقیه امینی رده سنی نونهالان B از باشگاه اوج اصفهان رتبه ۱۸ کشور
فاطیما رستمی رده سنی نوجوانان C از باشگاه پردیس صفه اصفهان رتبه ۱۹ کشور
سارا نیکنامی رده سنی نونهالان A از باشگاه کوهنوردی فراز کلپایگان رتبه ۲۰ کشور
پری‌زاد شیرخانی رده سنی نوجوانان D از باشگاه پردیس صفه اصفهان رتبه ۲۵ کشور
نرگس هنرمند رده سنی نوجوانان C از باشگاه خانه کوهنورد کاشان رتبه ۲۶ کشور
نازنین رقیه سماقی رده سنی نوجوانان D از باشگاه خانه کوهنورد کاشان رتبه ۳۳ کشور
رستا سادات هاشمی رده سنی نوجوانان C از باشگاه کوهنوردی خانه کوهنورد کاشان رتبه ۴۶ کشور

افتخارآفرینی بانوان تیرانداز اصفهانی در رقابت های کشوری

چهارمین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بانوان در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ۸۰ خط مجموعه تیراندازی استادیوم آزادی برگزار شد.
نتایج مسابقات تپانچه بزرگسالان:
۱. لعیا محمدی از کرمانشاه
۲. گلنوش سبقت‌الهی از اصفهان
۳. هانیه رستمیان از مازندران
۴. زینب طوماری از گیلان

نتایج مسابقات آزاد تپانچه دختران نوجوانان و جوانان:
۱. فاطمه شکاری از اصفهان
۲. آیلین قلی‌زاده از سیستان
۳. روژان شاه‌حسینی از گلستان
۴. زینب شکاری از اصفهان

نتایج مسابقات آزاد تفنگ:
۱. آرمینا صادقیان از ایلام
۲. فاطمه امینی از اصفهان
۳. فاطمه کرم‌زاده از خوزستان
۴. مهدیه عباسی‌فر از البرز

نتایج مسابقات آزاد تفنگ دختران نوجوانان و جوانان:
۱. نرگس قنبری از قزوین
۲. نورا کسری از تهران
۳. ثمین غلامی از آ. غ
۴. یلدا سلیمانی از تهران

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان اصفهان رده سنی نونهالان رده سنی نوجوانان مسابقات ورزشی نتایج مسابقات آموزش و پرورش مسابقات آزاد اصفهان رتبه دانش آموزان نوجوانان C

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند

محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تهیه نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گفت : الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شده و قرار شده این الگو در یک برنامه سه ساله در همه مدارس پیاده شود.

وی افزود: از مهرماه امسال این الگو در ۲۰ درصد مدارس دولتی اجرا خواهد شد و در سال تحصیلی بعد ۴۰ درصد و سال بعد از آن هم ۴۰ درصد دیگر مدارس زیر پوشش این طرح خواهند رفت.

وی اضافه کرد: قرار شده مهر ماه امسال ۵۰ درصد مدارس غیردولتی و خاص هم بر اساس الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اداره شوند.

محمدی اشاره‌ای به آثار مثبت اعمال معدل امتحانات نهایی در نتیجه آزمون سراسری داشت و گفت: نتیجه اجرای این طرح در مناطق محروم به خوبی خود را نشان داد. به عنوان مثال در استانی مثل کرمانشاه در حالی که در گذشته هیچ رتبه برتری در کنکور نداشتیم، سال گذشته دو رتبه برتر کنکور و ۲۷ رتبه زیر ۱۰۰ و بیش از۲۷۰ رتبه زیر هزار داشتیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه بنا داریم امسال روی دو موضوع کیفیت بخشی به نظام آموزشی و تقویت مدارس دولتی به عنوان دو مطالبه اصلی مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و ترتیب تمرکز کنیم، گفت: در جهت کیفیت بخشی به نظام آموزشی برای بالا بردن معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرده‌ایم. 

وی اشاره‌ای هم به اجرای طرح شهید سید محمدسعید جعفری در استان داشت و گفت: در این طرح اردو‌های دانش‌آموزی به عنوان بستری برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مورد توجه قرار گرفته و این طرح در نهایت شناسایی استعداد‌های دانش آموزان را دنبال می‌کند.

محمدی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای تجهیز مدارس به امکانات ورزشی، گفت: در ۱.۵ سال گذشته قریب ۶۰ مکان ورزشی با هدف نهادینه کردن ساحت زیستی بدنی در مدارس استان کرمانشاه ایجاد شده است.

وی با اشاره به افزایش سهم آموزش و پرورش از اعتبارات عمرانی شهرستان‌ها گفت: سهم آموزش و پرورش از اعتبارات عمرانی شهرستان‌ها از ۳۰ میلیارد تومان در سنوات قبل به ۱۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته رسید و امیدواریم در بودجه امسال شاهد توجه بیشتر به آموزش و پرورش در اختصاص بودجه باشیم.

کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان در سطح کشوری، کسب رتبه برتر شورای تحقیقات آموزش و پرورش و نیز رتبه برتر در اجرای پروژه مهر از مهمترین افتخارآفرینی‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان کرمانشاه در سال گذشته بود که محمدی از آنها یاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند