Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تنیس اعلام کرد بخش اعظمی از مشکلات مالیاتی این فدراسیون حل شد

با اعلام داود عزیزی، گره مالیاتی فدراسیون تنیس باز شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، اواخر سال گذشته بود که تمام حساب‌های متصل به فدراسیون تنیس توسط سازمان مالیاتی کشور مسدود شد. این موضوع به خاطر حجم سنگین بدهی‌های مالیاتی بین سال‌های 1391 تا 1395 بود که حتی باعث مسدود شدن حساب شخص رئیس فدراسیون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا، داود عزیزی گفت:

متاسفانه به دلیل عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی سال‌های ۹۱ تا ۹۵، این فدراسیون متحمل جرایم سنگین مالیاتی بود و در سال گذشته، طی دو مرحله کلیه حساب‌های فدراسیون بلوکه شد. 

او اضافه کرد:

در ادامه این مشکل، مسائل زیادی پیش آمد و در دو مرحله از حساب ما پول برداشت شد. در مرحله اول، ۵ میلیارد ریال و در مرحله دوم مسدود شدن حساب‌ها، ۱۰ میلیارد ریال از حساب‌های فدراسیون برداشت کردند.

عزیزی افزود:

برای حل این مشکل، مذاکرات گسترده و مکاتبات کاملی با وزیر محترم اقتصاد و دارایی و همچنین وزیر محترم ورزش و جوانان داشتیم. از سوی دیگر، تعاملی با سازمان مالیاتی انجام شد تا صددرصد از جرایم قابل بخشش این فدراسیون، بخشیده شد. همچنین اصل بدهی و جرایم غیرقابل بخشش را هم کامل پرداخت کردیم تا گره مربوط به بدهی مالیاتی در سنوات گذشته باز شود. 

رئیس فدراسیون تنیس در پایان، از حمایت‌های حمیدرضا سجادی وزیر ورزش و جوانان، وزیر اقتصاد و دارایی، ارکان مدیریتی سازمان مالیاتی، به خصوص مدیرکل اداره کل شمیرانات تقدیر و تشکر کرد.

اخبار داغ 

مهدی هاشمی نسب: اگر فرهنگ و اصالت پرسپولیس این است، باید تاسف خورد! / فیلم شعار هواداران پرسپولیس علیه وریا غفوری در جریان دیدار با فولاد طرح لو رفته از پیراهن سوم میلان در فصل 23-2022 / عکس مورد عجیب مصدومان یوونتوس؛ 13 میلیون یورو هزینه پزشکی و 6 برابر میانگین سری آ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس فدراسیون فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در جریان برگزاری رقابت های تور جهانی جوانان که در زمین های تنیس آسایش مازندران در حال برگزاری است، بازیکنان راه یافته در مرحله یک چهارم نهایی برای رسیدن به جمع ۴ تنیسور برتر با هم دیدار کردند.

در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری، دانیال مشتاقی فر، کیارش حنیفی و سام پازوکی با شکست حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی ، کیمیا ثاقب تهرانی ، ملینا عباس زاده و هانا سلطانی جواز حضور در این مرحله را کسب کردند.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی و مهراد منصوری- بردیا شریفی به فینال دونفره رسیدند و در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی به‌ همراه بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به این مرحله راه یافتند.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6089701

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران