Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت در بیرجند اظهار داشت: در حوزه اطلاع‌رسانی هدف بزرگی وجود دارد که نامرئی است.

وی با بیان اینکه انقلابیونی که این نهضت را بنا کردند این‌ها دنبال منافع شخصی نبودند، تصریح کرد: براساس فطرت انسانی و آموزش‌های اسلامی دنبال انجام یک حکومت عادلانه بودند و هستند و با این تفکر مردم از دولت جدا نیستند و دولت هم از مردم جدا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این اصل تعریف نظام اسلامی است که دولت و مردم یکی هستند، یادآور شد: همچنان که در تحمیل جنگ‌های فیزیکی هجوم بردند یکی از جاهای نامرئی اینجا است که دشمن ما در دشمنی کارشناس است و با نفوذ در برخی دولت‌های قابل نفود توانست بین دولت و مردم تمایز ایجاد کند و در خیلی از جاها سبب نارضایتی شد.

عبادی با اشاره به ایجاد انقلاب رنگی در برخی از کشورها ادامه داد: در ایران هم انقلاب رنگ سبز و رنگ بنفش آوردند اینها یعنی عملاً دولت را از مردم جدا می‌کند و بارها مقام معظم رهبری تذکر دادند که ما نظامی داریم و قانون اساسی داریم.

وی با بیان اینکه سیاست‌ها را تغییر ندهید و یکنواخت عمل کنید، افزود: هر دولتی که می‌آید باید مکمل زیرساختی باشد که دولت قبلی ساخته است و در کشور اینگونه نبوده و هر کسی که می‌آمد با حزب خودش کار را آغاز می‌کرد و دیگری دوباره از صفر آغاز می‌کرد و این امر سبب سوختن مردم شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه گروهی در واقع شخصیت و حیثیت خودشان را فدای بیگانه کردند، اضافه کرد: عمداً یا سهواً این جدایی را ایجاد کردند و حال آنکه وقتی صداقت رجایی و باهنر باشد، مشکلات نارضایتی ایجاد نمی‌کند و وقتی صداقت باشد مشکلات تحمل می‌شود.

عبادی متذکر شد: وقتی یک شیوه‌های خاصی باشد و به عنوان حزبی، گروهی و پول نجومی این نارضایتی همراه با کنش‌ها و واکنش‌هایی است و جدایی می‌اندازد و این کار شده است.

وی با اشاره به تجربه بیش از ۴۰ سال آزمون و خطا گفت: آنچه را در آن روزهایی که در خارج و داخل آیه یأس می‌خواندند مقام معظم رهبری در همان موقع گام دوم را نوشتند و این الهام بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اکنون دولت مردمی و انقلابی آمده است، تصریح کرد: در این دولت شاید همه با او هماهنگ نباشند ولی اصل آن دولت مردمی و انقلابی است و آسایش هم ندارند و صداقت هم در کارشان است و باید این قضیه حمایت شود.

عبادی با بیان اینکه باید تمام جدایی‌های که بین دولت و ملت گذاشته شده، برداشته شود، یادآور شد: اگر منافعی وجود دارد خوشی مال همه است و اگر رنجی است نیز همه با هم تحمل می‌کنند چراکه دولت و ملت یکی هستند.

وی با بیان اینکه این دولت از استراحت خود می‌زند و کار مردم را حل می‌کند، ادامه داد: ما برگشتیم به جایگاه اصلی و انقلاب خودمان که بین دولت و مردم هیچ تفاوتی وجود ندارد و باید هر کسی براساس استعداد خود کارش را در چارچوبه قانون انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پیکره دولت باید سرعت بگیرد و همراه با دقت افراد انقلابی و هدفمند بیاورد و امور را به دستشان بدهد، افزود: مشکلات مردم را تا جایی که ممکن است حل کند و آنجایی که ممکن نیست اگر صداقت باشد تحمل می‌کنند.

عبادی با بیان اینکه دولت امروز با صداقت وارد کار شده است، اضافه کرد: دشمن از رسوایی خود می‌ترسد و دیوانه‌وار در تخریب آن‌ها به هر سویی می‌زند.

وی با بیان اینکه دشمن در خنثی‌سازی فکر مردم به صورت تخصصی، تحلیلی و مکتوب تلاش می‌کند، متذکر شد: همه جاهایی که دارند تحریف ایجاد می‌کنند باید سرمایه‌گذای کرد به عنوان مثال در روزنامه کیهان و پرتو زحمت می‌کشند مسائل را جمع‌آوری می‌کنند و  این‌ها اشتباه ندارند و ادارات باید از آن‌ها استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: فضای مجازی قتلگاه نوجوانان است.

عبادی با بیان اینکه هنوز بخشی از پیکره‌های دست دوم دولت تازه، جابجا نشدند پیشنهاد کرد: بنشینید و طرح نو دراندازید که از جهت آگاهی اشباع‌کننده باشد و در تبیین حق و ابطال باطل نقش مؤثری داشته باشد وگرنه این همه خدمات که دولت می‌کند از بین می‌برند.

ناصر ناصری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌جنوبی در ادامه اظهار داشت: در آستانه هفته دولت هستیم و خوب است که خدمات دولت و نظام اطلاع‌رسانی شود تا آرامش لازم ایجاد شود و بدانند مسؤولان دلسوز در پی حل مشکلشان هستند.

وی با بیان اینکه در این خصوص سه کارگاه آموزشی پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: جلسه تبیینی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی، جلسه تبیینی ویژه روحانیون و مبلغان بیرجند و جلسه آموزشی ویژه مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی آیت الله سید علیرضا عبادی دولت سیزدهم نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟