Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید گل‌فیروزی روز شنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان اظهارداشت: هفته گذشته بندرترکمن، کلاله و مینودشت در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار داشتند که در این هفته با وجود قرار گرفتن مینودشت و کلاله در وضعیت نارنجی، کردکوی، گالیکش و علی‌آبادکتول وارد وضعیت قرمز شده و به همراه بندرترکمن تعداد شهرهای دارای شرایط پرخطر را به عدد چهار رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین رامیان که هفته گذشته در وضعیت زرد قرار داشت وارد شرایط نارنجی شد و شهرستان‌های آق‌قلا، گنبدکاووس و بندرگز با روند کاهشی این هفته در موقعیت زرد قرار دارند.

وی ادامه داد: با وجود افزایش تعداد شهرهای دارای وضعیت قرمز، تعداد بیماران کرونایی بستری در گلستان ۱۹.۴ درصد کمتر شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: شنبه هفته گذشته ۳۲۵ نفر به علت ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری بودند که این تعداد امروز به ۲۶۲ نفر کاهش یافت.

گل‌فیروزی افزود: همچنین در حال حاضر ۴۹ نفردر بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری هستند که حال ۲۱ نفر آنان وخیم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار جدید به علت ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی ادامه داد: از حدود یک میلیون و ۵۵۰ نفر جمعیت واجد شرایط تزریق واکسن کرونای گلستان ۹۵ درصد یک نوبت، ۸۵.۶ درصد ۲ نوبت و ۳۵.۷ درصد بالای ۱۲ سال سه نوبت واکسن را تزریق کردند.

وی با بیان این که ۴۱ درصد افراد بالای ۱۸ سال نوبت سوم‌ را تزریق نمودند، تصریح کرد: در نوبت چهارم (یادآور) میزان درصد تزریق در استان به ۳.۱۳ درصد رسید که این رقم قابل قبول نیست.

وی اظهارداشت: آمارها نشان می‌دهد در یک ماه گذشته تعداد تست‌های رپید، پی‌سی‌آر و بستری‌های کرونا در گلستان روند کاهشی دارد.

گل‌فیروزی گفت: با افزایش سطح واکسیناسیون و کاهش روند بستری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در شهرستان‌های رامیان، بندرگز و مینودشت همچنان رو به کاهش و نگران کننده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی گرگان گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی گرگان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی گرگان گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در گلستان گفت: آزمون نوبت اول کنکور سراسری در ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان برگزار شد و صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت ۱۲ هزار و ۲۵۶ داوطلب گروه علوم تجربی پایان یافت.

کاشانی نژاد افزود: در استان گلستان ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند.

او گفت: در گروه‌های آزمایشی ریاضی ۱۶۱۲ نفر، در در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر داوطلب ورود به دانشگاه از طریق کنکور سراسری ۱۴۰۳ هستند.

نوبت دوم کنکور سراسری تیرماه برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد