Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی حسنی سعدی با بیان اینکه فرایند جایگزینی امام جمعه، یک فرایند طولانی است، گفت: اولویتمان انتخاب امام جمعه برای شهرستان نرماشیر است و تمام تلاشمان را در این زمینه به کار بسته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص عدم انتخاب امام جمعه در شهرستان نرماشیر با بیان اینکه معمولا امام جمعه ای را تا زمانی که فرد جایگزین پیدا نشود، جا به جا نمی کنیم، گفت: فرایند جایگزینی، یک فرایند طولانی است و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، در رویکرد جدید خود، حساسیت های ویژه ای در این زمینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان افزود: اگر امام جمعه ای را با عجله منصوب کنیم و برداشتن او از این سمت، بسیار مسئله دارد؛ بنابراین در انتصاب ائمه جمعه مجبوریم با احتیاط جلو برویم تا با اطمینان خاطر، امام جمعه جایگزین را تعیین کنیم.

وی ابراز کرد: در حوزه نرماشیر، امام جمعه شهرستان کسالت و مریضی خیلی خاص و شدیدی را داشت به گونه ای که وی مجبور به خالی کردن این سنگر شد و به همین دلیل پروسه ای که عنوان کردم، رعایت نشد و قبل از جایگزینی فرد، امام جمعه رفت و طبیعی است که روند کار جهت معرفی امام جمعه جایگزین طول بکشد.

حجت الاسلام حسنی سعدی اظهار کرد: در انتخاب امام جمعه شهرستان باید از ائمه جمعه ای استفاده کنیم که تجربه لازم را داشته باشند و قبلا نیز امام جمعه بوده اند و این کار ما را سخت کرده است؛ چرا که اکثر ائمه جمعه در شهرستان ها مشغول هستند.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان تصریح کرد: امام جمعه بم، حجت الاسلام دانشی امورات شهرستان نرماشیر اعم از تعیین امام جمعه موقت، مسائل شهرستان و غیره را به عهده گرفته اند تا بتوانیم گزینه واجد الشرایط را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه نرماشیر دارای شرایط خاصی از نظر آب و هوا، طوایف و غیره است و به همین دلیل انتخاب امام جمعه را سخت می کند، عنوان کرد: اقداماتی در راستای انتخاب امام جمعه انجام شده است و با تهران نیز در حال مذاکره هستیم و همچنین افرادی نیز معرفی شده اند.

حجت الاسلام حسنی سعدی خاطر نشان کرد: اولویتمان انتخاب امام جمعه برای شهرستان نرماشیر است و تمام تلاشمان را در این زمینه به کار بسته ایم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخاب امام جمعه شهرستان نرماشیر حجت الاسلام ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد