Web Analytics Made Easy - Statcounter

اضلاع مثلث برمودای رئال مادرید با کاسمیرو خداحافظی کردند. 

لوکا مودریچ و تونی کروس در نامه هایی جداگانه با کاسمیرو خداحافظی کردند. 

طرفداری | مثلث خط هافبک معروف رئال مادرید، متشکل از تونی کروس، کاسمیرو و لوکا مودریچ سرانجام با جدایی هافبک برزیلی به پایان دوران خود رسید. این مثلث که لقب برمودا را دریافت کرده بود در نهایت خودش را به عنوان یکی از پرافتخارترین مثلث های فوتبال در تاریخ جاودانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکا مودریچ و تونی کروس در نامه هایی که انتشار آن را به عهده مارکا گذاشتند، با کاسمیرو خداحافظی کردند. 

نامه لوکا مودریچ

کاسی عزیز، هنوز اولین بازی ات در تیم را به یاد دارم و کاملا یادم می آید که چه قدر اضطراب داشتی! آن زمان از تو خواستم که خونسرد باشی و حالا که فکر می کنم، می بینم عجب داستانی نوشته شد؛ عجب دستاوردهایی! آن فصل اولین فصل من هم بود و هیچ کدام از ما نمی توانستیم تصور کنیم فوتبال چه خوابی برای ما دیده است. 

تو به یک رهبر واقعی تبدیل شدی.رهبری برای هم تیمی هایت و مادریدیستا ها. ما تا ابد تو را در خاطر خواهیم داشت. با هم دستاوردهای زیادی داشتیم اما خاطراتی که با تو دارم برای بقیه قابل تجربه کردن نبود؛ آن هر روز کنار هم تمرین کردن ها در والدبباس، حس و حال مثبتی که همیشه داشتی، جوک هایی که تعریف می کردی، به خصوص در مواقع پرتنش و حتی در زمانی که اشتباهی مرتکب می شدیم را هرگز فراموش نمی کنم.

خنده هایت به من آرامش خاطر می دادند. وقتی در زمین به عقب نگاه می کردم، همیشه تو را می دیدم و می دانستم که همیشه آنجایی تا همیشه هوای همه چیز را داشته باشی. تو بهترین بادیگارد دنیا بودی کاسی! دلتنگ تو می شوم اما بهترین ها را برایت می خواهم، چیزی که یک حرفه ای واقعی مثل تو لیاقتش را دارد. بهترین ها را برایت می خواهم به خاطر همه چیز از تو ممنونم دوست من. 

نامه تونی کروس 

کاسی عزیز، با تو عرق نکردن غیرممکن بود، در هر شرایطی. چرا؟ چون تو هیچ وقت نمی گذاشتی ما آرام و قرار داشته باشیم، حتی در حمام ترکی. با تو در آنجا بودن خودش هم یک عذاب دیگر بود، هرکسی را که به آنجا می بردی، از قبل برایش دمبل و دوچرخه آماده کرده بودی! این هشدار را برای هم تیمی های جدیدت گفتم. کنار تو حمام ترکی هم یک باشگاه بود، جایی که تنها موقع دراز و نشست به دیگران اجازه می دادی دراز بکشند. 

دلم برایت تنگ خواهد شد، چه به عنوان یک حرفه ای واقعی، چه به عنوان یک بازیکن بزرگ و جنگجویی که بارها و بارها مرا نجات داد. اما فراتر از همه آنها، دلم برای شخصیت خوبی به نام کاسمیرو تنگ می شود. 

لعنتی، ما کنار هم تاریخسازی کردیم، چه دوران افسانه ای بود! 

رابطه فوتبالی ما اینجا به پایان رسید اما رابطه دوستی ما پابرجا می ماند، به تو قول می دهم. بهترین ها را برایت می خواهم و به زودی می بینمت. موفق باشی.

تونی

 

اخبار داغ 

مهدی هاشمی نسب: اگر فرهنگ و اصالت پرسپولیس این است، باید تاسف خورد! / فیلم شعار هواداران پرسپولیس علیه وریا غفوری در جریان دیدار با فولاد طرح لو رفته از پیراهن سوم میلان در فصل 23-2022 / عکس مورد عجیب مصدومان یوونتوس؛ 13 میلیون یورو هزینه پزشکی و 6 برابر میانگین سری آ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوکا مودریچ تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2022 وقتی اریک تن هاخ به عنوان مربی جدید منچستریونایتد منصوب شد، او یک بازیکن را به عنوان هدف اول تابستانی خود اعلام کرد. تن هاخ اصرار کرده بود تا فرانکی دی یونگ را از بارسلونا بخرند. او در آژاکس سابقه کار با این بازیکن را داشت.

باشگاه انگلیسی حتی حاضر شده بود تا 80 میلیون یورو برای هافبک هلندی پرداخت کند اما در نهایت دی یونگ اعلام کرد در بارسا خواهد ماند و به تیمی دیگر نمی‌رود. یونایتد در آن تابستان خریدهایی چون آنتونی، کاسمیرو، لیساندور مارتینز و مالاسیا انجام داد.

تن هاخ در مصاحبه جدید خود با اسکای اسپورتس فاش کرد که عدم خرید دی یونگ چه ضربه‌ای به تیمش زد: «برای بازی به یک روش تاکتیکی خاص، شما به بازیکنانی مناسب و ویژه همان سیستم نیاز دارید. اگر ما می‌توانستیم دی یونگ را بخریم، مطمئنم همه چیز بهتر پیش می‌رفت. ما برای او اقدام کردیم ولی نشد. دی یونگ بازیکنی بود که می‌توانست کنار کاسمیرو خط میانی تیم را محکم کند و با این زوج، من سبکی که می‌خواستم را به خوبی در یونایتد پیاده می‌کردم.»

دیگر خبرها

  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • تعظیم وینیسیوس جونیور به تونی کروس به خاطر پاس گل زیبایش مقابل بایرن مونیخ / فیلم
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!
  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو