Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا خلیفه، عضو کمیته فنی باشگاه صنعت نفت آبادان، در خصوص عملکرد تیم صنعت نفت در دو بازی گذشته از فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: تیمی که فصل گذشته، علیرضا منصوریان روانه مسابقات کرده بود، از استخوان‌بندی برخوردار بود که سید سیروس پورموسوی در دو فصل گذشته تشکیل داده بود و منصوریان کمترین زحمت را در این بین داشت و فقط بازیکنانی همچون بوعذار و بزرگ به تیم اضافه شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صنعت نفت در فصل گذشته و در سه بازی ابتدایی فصل سه شکست را متحمل شد، 6 گل دریافت کرد و موفق به زدن گل نشد که دو بازی از آن سه بازی ابتدایی، خانگی بود.

وی با بیان اینکه قاعده فوتبال ایران بر این است که مربیان اسم و رسم‌دار را بیشتر مورد پسند هستند، گفت: با آمدن پرکاس که به نوعی برای فوتبال دوستان تقریبا گمنام است، یک موجی ایجاد شد و این موج، مربیانی را می‌پسندد که نه به واسطه توانایی، بلکه دارای روحیه جار و جنجال بیشتر و در معرض دید رسانه‌ها باشند.

خیلفه ادامه داد: سرمربی جدید تیم صنعت نفت به دلیل اینکه باید یک تیم جدید را شکل‌دهی کند، کار به مراتب سخت‌تری نسبت به مربی فصل گذشته در پیش دارد چون بسیاری از بازیکنان فصل گذشته در این تیم حضور ندارند.

عضو کمیته فنی این باشگاه با بیان اینکه نقطه قوت این تیم، حفظ اسکلت خط دفاعی است، اما در باقی خطوط، بازیکنان نیاز به هماهنگی بیشتر دارند، گفت: بازی مقابل فولاد، شاید به لحاظ کیفیت فوتبالی بازی خوبی نبود و نفت موقعیت‌های زیادی به تیم حریف داد، اما مدافعان اجازه خلق خطر روی دروازه خود را ندادند و همان فولاد، پرسپولیس را در هفته دوم و در ورزشگاه آزادی تهران، متوقف کرد.

این پیشکسوت و مربی فوتبال خوزستان، تصریح کرد: در بازی دوم و مقابل آلومینیوم اراک، با توجه به خروج نفت از استراتژی بازی اول و با علم به خلاءهای موجود و کمبود بازیکن در برخی خطوط، بازی بدی را از این تیم شاهد نبودیم، تیم حریف چند بازیکن خارجی با کیفیت در اختیار داشت و چند بازیکن با کیفیت روی نیمکت این تیم حضور داشتند و دست رحمتی بسیار بازتر از تیم نفت بود، وقتی مربی چنین بازیکنانی را در اختیار داشته باشند، دست وی برای تغییر تاکتیک تیمی بسیار باز تر خواهد بود.

خلیفه یادآور شد: پس از این بازی، شاهد بودیم که هجمه بسیاری علیه «پرکاس» به وجود آمد، صنعت نفت هیچوقت مدعی قهرمانی نبوده و حتی مدعی کسب و سهمیه هم نبوده، باید واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم و صنعت نفت با بضاعت موجود باید به‌دنبال حفظ خود در لیگ برتر باشد، متأسفانه صفحات هوادارای صنعت نفت در فضای مجازی فشارهایی را به تیم وارد می‌کنند و طعنه هایی را می زنند که منطقی نیست. همین تیم تراکتور با در اختیار داشتن «بردیف» که موفق شده با تیم‌های خود رئال مادرید و بارسلونا را شکست دهد و چهار قهرمانی در لیگ روسیه دارد، در دو بازی گذشته یک امتیاز کسب کرده و تیم‌های پر هزینه لیگ مثل فولاد، ذوب‌آهن و پرسپولیس، تنها دو امتیاز کسب کرده‌اند.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، بیان کرد: اینکه ما بخواهیم از همین روزهای ابتدایی به تیم هجمه وارد کنیم، کارساز نخواهد بود و من فکر می‌کنم با اضافه شدن دو سه بازیکن در خطوط هجومی تیم، شرایط بهتر خواهد شد.

وی افزود: مشخص است که روی خط دفاعی تیم کار شده و از هماهنگی خوبی برخوردار است و کمتر به تیم حریف فرصت عرض اندام داد، اما خط میانی و حمله تیم صنعت نفت نیاز به کار و هماهنگی بیشتر دارد، به این دلیل که سینا مریدی مدت ها در فولاد بازی نکرده بود و پورامینی نیز چنین وضعیتی را دارد، میرجوان نیز باید با تیم هماهنگ شود و واقعیت تیم همین بضاعت اندک است و اگر پرکاس بازیکن دیگری در اختیار داشت، مطمئناً در مسیر موفقیت تیم از آنها استفاده می‌کرد.

خلیفه خاطرنشان کرد: مهمترین اصلی که در فوتبال دنیا مورد توجه است، بحث انتقال توپ از حمله به دفاع است که با وجود هافبک‌های صنعت نفت، یک مقدار کار مشکل‌تر خواهد بود، صنعت نفت به یک بازیکن بازی‌ساز (play maker) نیاز دارد که شاید در آینده با اضافه شدن طالب ریکانی بتواند این خلاء را پر کند، چون روی ارسال‌هایی که با اضافه شدن ممی‌زاده روی دروازه تیم آلومینیوم انجام شد، باعث شد تا از نقطه کور تیم حریف، چند موقعیت گل برای نفت آبادان ایجاد شود که عدم تمرکز عماد میرجوان موجب شد تا صنعت نفت به گل دست پیدا نکند.

عضو کمیته فنی تیم صنعت نفت آبادان، گفت: نفت آبادان با اضافه کردن دو بازیکن هجومی و یا یک مهاجم و یک بازی‌ساز، می‌تواند در ادامه بازی‌ها نتایج بسیار خوبی را کسب کند، این تیم چیزی را از دست نداده چرا که فاصله تیم‌ها بسیار کم است و شکل بازی تیم اصلا ناامید کننده نیست.

وی با اشاره به میانگین سنی تیم، اضافه کرد: میانگین سنی تیم، متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه است و نفت آبادان نسبت به تیم فولاد که از بازیکنانی همچون دژآگه پا به سن گذشته استفاده می‌کند ترکیب جوان تری در اختیار دارد، نفت باید به سمتی برود که بازی از کناره‌ها در دستور کارش قرار گیرد.

خلیفه ادامه داد: اعتقاد من این است که صنعت نفت می‌تواند نسبت به فصل قبل، هم حواشی کمتری داشته باشد هم بهتر بازی کند و در این میان باید به سرمربی تیم کمک شود. همه به مشکلات این باشگاه واقف هستند چرا که با نگاهی سطحی می‌توان دریافت که تیم‌های کهکشانی همچون پرسپولیس و فولاد، هنوز گل زده‌ای را به ثبت نرسانده‌اند.

این مدرس فوتبال با اذعان بر اینکه هیچ فاضله‌ای بین تیم‌ها و فوتبالیست‌های ایرانی نیست، گفت: به نظر من اگر پرکاس زودتر کارش را با صنعت نفت شروع کرده بود، تیم هماهنگی بهتر و فوتبال با کیفیت‌تری را ارائه می‌کرد. ۳۰ دقیقه پایان بازی تیم صنعت نفت این نوید را داد که ما در آینده بتوانیم یک فوتبال رو به جلو و نتیجه‌گرا ‌تری را از این تیم شاهد باشیم و به نتایج مطلوب‌تری دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان فولاد خوزستان آلومینیوم اراک رضا پرکاس علیرضا منصوریان آبادان اهواز خرمشهر تیم صنعت نفت نفت آبادان فصل گذشته تیم حریف دو بازی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان

زمان برگزاری یک مسابقه از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان به جای روز یکشنبه 16 اردیبهشت در روز دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 19:30 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!