Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مردادماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

نشریه مارکا نوشت که خبرش تأیید شده است و کاسمیرو در ازای ۷۰ میلیون یورو به‌علاوه ۱۵ میلیون یورو پاداش راهی منچستریونایتد شد و بعد از ۷ سال رئال‌مادرید را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه آ اس درباره جدایی کاسمیرو نوشت که با رفتن این بازیکن از رئال‌مادرید، این تیم در خط هافبک به مشکل خواهد خورد چرا که جانشین مناسبی در این خط برای کارلتو وجود ندارد.

نشریه موندو دپورتیوو خبر داد، جدایی اوبامیانگ و ممفیس دپای نزدیک است. اوبامیانگ به چلسی می‌رود و دپای راهی یوونتوس خواهد شد.

روزنامه میرور فاش کرد که پس از جذب کاسمیرو، نوبت به جذب آنتونی ستاره آژاکس رسیده است. تن هاگ به شدت این بازیکن را می‌خواهد و منچستر یونایتد مشتری اوست.

نشریه گاتزتا دلو اسپورت نوشت که باشگاه اینتر حاضر نیست میلان اشکرینیار را بفروشد و به مدافعش گفته است که فکر پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را از سر بیرون کند.

کد خبر 598000

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه ورزشی روزنامه های خارجی ورزشی روزنامه های خارجی روزنامه های ورزشی جهان گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا موندو دپورتیوو اسپانیا روزنامه مارکا اسپانیا پیشخوان روزنامه ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت

روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۶ اردیبهشت

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت