Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@03:42:16 GMT

صفر تا صد خرید بلیط هواپیما از سایت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۸۰۳۲

صفر تا صد خرید بلیط هواپیما از سایت

در راهنمای خرید بلیط هواپیما اصول اولیه این کار را به شما آموزش می‌دهیم.

در راهنمای خرید بلیط هواپیما اصول اولیه این کار را به شما آموزش می‌دهیم. با پیشرفت تکنولوژی و شیوع بیماری کرونا، خریدهای شخصی در همه بخش‌ها کاهش یافته و جای خود را به فروش آنلاین یا آفلاین داده است. خرید آنلاین و آفلاین مزایای بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب شما وقت ندارید و می‌توانید به‌راحتی و با چند کلیک در هر زمان و هر مکان خرید خود را انجام دهید. همچنین مجبور نیستید ساعت‌های زیادی را در ترافیک بگذرانید و می‌توانید بلیط ارزان هواپیما را در خانه یا محل کار خود خریداری کنید.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

در این بخش اطلاعاتی را در مورد مواردی که برای خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما از سایت نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهیم. اگر تا به حال آن را تجربه نکرده‌اید و نگران درست انجام دادن مراحل هستید، باید بگوییم که فرایند خرید آنلاین بلیط راحت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید!

کارت بانکی عضو شبکه شتاب با رمز پویا

تمام خریدهای آنلاین ابتدا نیاز به کارت بانکی دارند! مدتی پیش برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های احتمالی، طرح جدیدی به نام رمز پویا (Dynamic Password) برای مشتریان بانک ارائه شد که همه باید آن را فعال می‌کردند. برای انتقال بیش از ۱۰۰۰۰۰ مبلغ باید یک رمز عبور پویا داشته باشید! بنابراین، اگر هنوز آن را ندارید، بهتر است در اسرع وقت رمز خود را فعال و راه‌اندازی کنید. با داشتن کارت بانکی با رمز داینامیک و پویا می‌توانید از طریق درگاه پرداخت امن در سایت، بهای خرید بلیط هواپیما را به‌صورت آنلاین پرداخت نمایید.

آدرس پستی و ایمیل معتبر

هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما، اطلاعات بلیط از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود، بنابراین باید یک ایمیل معتبر در گوشی یا سیستم خود فعال داشته باشید. همچنین باید آدرس پستی خود را در تمام خریدهای آنلاین وارد کنید، حتی اگر فکر می کنید لازم نیست بهتر است این کار را انجام دهید! اگر در این مرحله آدرس ایمیل خود را به‌درستی وارد نکنید، در آینده با مشکل مواجه خواهید شد! در فرایند ثبت اطلاعات مورد نیاز برای خرید بسیار مراقب باشید و نهایت دقت خود را به کار بگیرید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما

پس از خرید بلیط هواپیما و آماده شدن برای سفر، یکی از کارهایی که باید در فرودگاه انجام دهید، دریافت کارت پرواز یا ورود به هواپیما است. در این مرحله باید بلیط هواپیما خود را تحویل دهید و به‌جای آن بلیط پرواز را از مسئولین مربوطه دریافت کنید. البته برای پروازهای داخلی می‌توانید کارت پرواز خود را ۲۴ ساعت قبل به‌صورت آنلاین از سایت بگیرید.

برای دریافت کارت پرواز برای مقاصد دیگر، می‌توانید به وب‌سایت شرکت هواپیمایی خود دسترسی داشته باشید، اطلاعات موردنظر را در صفحه وارد کرده و به‌راحتی در چند ثانیه کارت پرواز شما صادر می‌شود. این روش بهترین راه حل برای جلوگیری از صف‌های طولانی و تأخیر قبل از پرواز است!

دریافت آنلاین کارت پرواز

بسیاری از خطوط هوایی و سیستم‌های هواپیمایی در حال حاضر به مسافران اجازه می‌دهند بلیط پرواز را به‌صورت آنلاین تهیه کنند، اما یک‌بار دیگر توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به خرید از باز بودن این گزینه از شرکت هواپیمایی موردنظر خود اطمینان حاصل کنید که چنین بلیطی برای روزی که شما می‌خواهید دارد. در ادامه مراحل دریافت آنلاین بلیط هواپیما به شرح زیر است:

شماره مسافر یا کد رزرو که از وب سایت شرکت هواپیمایی مربوطه صادر می‌شود.

اطلاعات پرواز شامل روز، ساعت و شماره پرواز، فرودگاه مبدأ و مقصد و کلاس پرواز را به‌دقت بررسی کنید.

کشور خود را انتخاب کرده و پس از اطمینان از صحت آن گزینه تأیید را بزنید.

اطلاعات پرواز را در تلفن و ایمیل شخصی خود ذخیره کنید و در صورت نیاز پرینت بگیرید.

مزایای خرید بلیط هواپیما از سایت

دیگر مانند روزهای قدیم نیست که مسافران برای خرید به نزدیک‌ترین آژانس مسافرتی شهر خود مراجعه می‌کردند و ساعت‌ها در انتظار صدور بلیط بودند. امروزه با استفاده از اپلیکیشن‌های آنلاین، این الزامات در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا در زمان بسیار کوتاهی نسبت به دریافت بلیط هواپیما اقدام کنند. یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای تهیه بلیط، اپلیکیشن‌ها هستند که در ادامه به مزایای استفاده از این سیستم‌های فروش آنلاین بلیط می‌پردازیم.

راحتی در رزرو بلیط

امکان رزرو و خرید آنلاین بلیط یعنی شما می‌توانید این کار را در هر زمان و هر مکان انجام دهید. پروازها را از لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند خود در خانه، دفتر یا در حال حرکت رزرو کنید.

امنیت و اطمینان از خرید

یکی از مزایای خرید بلیط هواپیما داخلی کاهش احتمال تقلب است. زمانی که قصد دارید از یک پلتفرم آنلاین معتبر و شناخته شده برای رزرو بلیط هواپیما خود استفاده کنید، لازم نیست نگران اشتباه خرید خود باشید.

قیمت مقرون به‌صرفه

وقتی پرواز خود را به‌صورت آنلاین رزرو می‌کنید، این آزادی را دارید که با بهترین قیمت خرید کنید. این پکیج‌ها برای آسایش و رضایت مسافران راه‌های مختلفی را برای کاهش قیمت بلیط در اختیار آنها قرار داده است. به‌عنوان مثال، در برخی از طرح‌های تخفیف ویژه، می‌توانید بلیط هواپیما را ارزان‌تر از جاهای دیگر بیابید.

تغییرات لغو آسان

خریدهای آنلاین شرایط و ضوابطی دارد که می‌توانید به‌راحتی بلیط خود در هر زمان لغو کنید. این مزیت به مسافرانی که به هر دلیلی مشکل دارند یا سفرشان نامطمئن است این امکان را می‌دهد که در هر زمان که نیاز داشتند بلیط خود را کنسل کنند.

پشتیبانی تمام وقت

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد خرید بلیط هواپیما داخلی، پشتیبانی شبانه‌روزی است. به این معنی که شما می‌توانید سؤالات خود را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته از پشتیبانی مجموعه بپرسید و یا شک و تردید خود را در مورد رزرو بلیط برطرف کنید. این مزیت به‌ویژه برای کسانی که برای اولین بار از هواپیما استفاده می‌کنند می‌تواند بسیار مفید باشد.

کد خبر 598041

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بلیط هواپیما فروش بلیت هواپیما سفر مسافرت بلیت پرواز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خرید بلیط هواپیما خرید آنلاین بلیط صورت آنلاین کارت پرواز انجام دهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و استون ویلا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و استون ویلا

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش ‌

کد خبر 748356

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir