Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:05:00 GMT

گره مالیاتی فدراسیون تنیس باز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۸۰۵۶

گره مالیاتی فدراسیون تنیس باز شد

به گزارش روز شنبه ایرنا، ‌ اواخر سال گذشته بود که تمام حساب‌های متصل به فدراسیون تنیس توسط سازمان مالیاتی کشور مسدود شد. این موضوع به خاطر حجم سنگین بدهی‌های مالیاتی بین سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ بود که حتی باعث مسدود شدن حساب شخص رئیس فدراسیون شد.

در همین راستا، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس اظهار داشت: متاسفانه به دلیل ارائه ندادن اظهارنامه مالیاتی سال‌های ۹۱ تا ۹۵، این فدراسیون متحمل جرایم سنگین مالیاتی بود و در سال گذشته، طی ۲ مرحله کلیه حساب‌های فدراسیون  بلوکه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در ادامه این مشکل، مسائل زیادی پیش آمد و در ۲ مرحله از حساب ما پول برداشت شد. در مرحله اول، ۵ میلیارد ریال و در مرحله دوم مسدود شدن حساب‌ها، ۱۰ میلیارد ریال از حساب‌های فدراسیون برداشت کردند.

عزیزی افزود: برای حل این مشکل، مذاکره گسترده و مکاتبات کاملی با وزیر اقتصاد و دارایی و همچنین وزیر ورزش و جوانان داشتیم. از سوی دیگر، تعاملی با سازمان مالیاتی انجام شد تا صد درصد از جرایم قابل بخشش این فدراسیون، بخشیده شد. همچنین اصل بدهی و جرایم غیرقابل بخشش را هم کامل پرداخت کردیم تا گره مربوط به بدهی مالیاتی در سنوات گذشته باز شود.

رئیس فدراسیون تنیس از حمایت‌ وزیر ورزش و جوانان، وزیر اقتصاد و دارایی، ارکان مدیریتی سازمان مالیاتی، به خصوص مدیرکل اداره کل شمیرانات تقدیر و تشکر کرد.

منبع: فدراسیون تنیس برچسب‌ها داود عزیزی مالیات فدراسیون تنیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داود عزیزی مالیات فدراسیون تنیس داود عزیزی مالیات فدراسیون تنیس فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.
برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد