Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان از کشف پرونده پولشویی‌ ۶ هزار میلیارد تومانی در استان خبر داد و گفت: اموال متهمان توقیف و از حیف و میل بیت‌المال جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان به نقل از پایگاه خبری دادگستری استان گلستان، حیدر آسیابی از شناسایی و توقیف اموال متهمان پرونده پولشویی به ارزش 6 هزار میلیارد تومان در استان خبر داد و گفت: این اموال برای جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال و با تحقیقات گسترده دادگستری استان و کمک سربازان گمنام امام زمان عج در اداره کل اطلاعات گلستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: املاک، شمش طلا، کدهای بورسی، خودروهای سنگین و دو کارخانه مربوط به متهمان که همگی حاصل از جرم بود، از جمله اموال شناسایی و توقیف شده در استان است.

آسیابی بیان کرد: 30 متهم این پرونده با برداشت یک هزار و 650 میلیارد تومان در قالب 2 هزار و 350 حساب بانکی از منابع بانک مرکزی، به اخلال عمده در نظام پولی و بانکی کشور متهم شده‌اند.

گزارش کامل تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه/ کشف 90 عنوان تخلف از پولشویی تا رانت 91 هزار میلیاردی + جدولکلاهبرداری و پولشویی از طریق سپرده‌گذاری "رمز ارز" و دریافت سودبازداشت یک متهم به پولشویی در سیرجان/ بیش از 100 نفر شاکی شدند

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این پرونده برای رسیدگی به دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلال‌گران نظام اقتصادی مستقر در استان گلستان، ارجاع شد که پس از بررسی با نظر قضات این دادگاه برای تکمیل تحقیقات و رفع نقص به دادسرای گرگان ارجاع شد.

آسیابی ادامه داد: رسیدگی این پرونده پس از رفع نقص، در دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلال‌گران نظام اقتصادی مستقر در استان گلستان آغاز خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: در خلال رسیدگی به این پرونده ی 30 هزار صفحه ای، 285 نفر به دادسرا احضار و از آنان بازجویی و تحقیق شد و چند هیئت کارشناسی هم، بررسی‌ها برای کشف وسعت تخلفات مالی صورت گرفته از سوی اعضای این باند را انجام دادند که مجموع این اقدامات همراه با پیچیدگی پرونده، علت زمان بَر شدن تحقیقات برای تکمیل این پرونده 155 جلدی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار میلیارد استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان