Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@05:06:25 GMT

قیمت بلیط پروازهای اربعین ۶ میلیون تومان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۸۰۹۶

قیمت بلیط پروازهای اربعین ۶ میلیون تومان

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش عرضه و تقاضا در تعیین قیمت بلیط پروازهای عراق گفت: به نظر می‌رسد که قیمت بلیط سفر عتبات کاهش پیدا نخواهد کرد و همه موظف هستند که نرخ‌های مصوب شش میلیون تومانی را اجرا کنند.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص افزایش قیمت بلیط پروازهای عراق در آستانه مراسم اربعین اظهار کرد: در جلساتی که کمیسیون عمران مجلس برای بررسی این موضوع برگزار کرد، قیمت مدنظر شرکت‌های هواپیمایی برای سفر به عراق شش میلیون تومان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نظارت بر اجرای این قیمت و برخورد با تخلفات احتمالی را وظیفه سازمان هواپیمایی کشوری دانست و افزود: قیمت شش میلیون تومانی بلیط مورد تأیید رئیس کمیسیون عمران، وزیر راه و همه مسئولان ذیربط قرار دارد و سازمان هواپیمایی کشوری در کنار وزارت راه مسئولیت مدیریت و نظارت بر اجرای این قیمت‌ها و جلب رضایت مردم را به عهده دارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره احتمال برخورد مجلس با فروش بلیط به قیمت بیش از نرخ مصوب گفت: کمیسیون عمران به این موضوع ورود پیدا می‌کند اما دستگاه‌های نظارتی در کشور که مسئولیت نظارت بر اجرای کارها را به عهده دارند از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه‌های دیگر نیز باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی با اشاره به نقش عرضه و تقاضا در تعیین قیمت بلیط پروازهای عراق خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که قیمت بلیط سفر عتبات کاهش پیدا نخواهد کرد و همه موظف هستند که نرخ‌های مصوب شش میلیون تومانی را اجرا کنند.

کد خبر 598005

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی کمیسیون عمران مجلس قیمت بلیط افزایش قیمت بلیط هواپیما افزایش قیمت بلیط قیمت بلیط هواپیما قیمت بلیت پرواز اربعین قیمت پرواز اربعین بلیت پرواز اربعین بلیط هواپیما بلیط نرخ بلیط افزایش نرخ بلیط هواپیما نرخ بلیط هواپیما عراق مرز عراق و ایران اربعین اربعین حسینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قیمت بلیط پروازهای کمیسیون عمران شش میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدون اطلاع‌رسانی رسمی، آن تبصره مهم فروش بلیت ۸۰ هزار تومانی در ساعات طلایی برداشته شده و سالن‌های سینما در ۵ روز هفته (چهارشنبه تا یکشنبه) در همه ساعات روز می‌توانند بلیت را به قیمت ۸۰ هزار تومان به فروش برسانند.

نتیجه این گرانی، آن است که میانگین قیمت بلیت (که از تقسیم گیشه کل سینما به تعداد کل تماشاگران به دست می‌آید) حدود ۲۷ درصد افزایش نشان می‌دهد و از حدود ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان (در هفته‌های پایانی ۱۴۰۲) به حدود ۵۷ هزار تومان (در این روزها) رسیده است. یعنی با احتساب روزهای نیم‌بها و سینماهای کم‌کیفیت‌تر، هر تماشاگر به‌طور میانگین ۲۷ درصد پول بیشتری بابت بلیت سینما پرداخت می‌کند.

این درحالی است که همواره مصوبات شورای صنفی نمایش و شورای راهبردی اکران به‌عنوان دو کمیته تخصصی تعیین آیین‌نامه عرضه در سینمای ایران، به اطلاع عموم می‌رسید و هرگونه تغییر در بهای بلیت سینما نیز از این قاعده مستثنی نبود. این اتفاقی نادر است که نه سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و نه صنوف سینمایی حاضر در شورا، خود را موظف ندیده‌اند تا گران شدن بلیت را به اطلاع علاقه‌مندان سینما برسانند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900253

دیگر خبرها

  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است