Web Analytics Made Easy - Statcounter

طباطبایی گفت: یکی از این طرح‌های مهم، بزرگراه سردار سلیمانی به طول هشت کیلومتر در دو باند است فاز اول آن با یک میلیارد تومان اعتبار انجام شده است و فاز دوم آن درحال اجرا است که دسترسی شهر بفروئیه به کمربند غربی و کاهش حجم ترافیک و دسترسی به ظرفیت‌های تاریخی بفروئیه را تسهیل می‌کند و تا پایان دوره شورای ششم به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: این طرح که در دو فاز درحال اجرا است قرار است حداکثر تا یکسال آینده به بهره برداری برسد.

شهردار بفروئیه نهضت آسفالت، پروژه آسیاب آبی بفروئیه و فرهنگ سرا و سالن آمفی تئاتر را از دیگر طرح‌های بزرگ شورا و شهرداری بفروئیه برشمرد و گفت: در تلاشیم کمک مسئولان و مشارکت بخش خصوصی این طرح‌ها را تا پایان دوره شورای ششم به اتمام برسانیم.

او می گوید: بودجه شهرداری ۱۲ میلیارد تومان است که پیش بینی می‌شود این رقم افزایش و تا ۱۸ میلیارد تومان تحقق پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه هم کمبود فضای آموزشی و محدودیت در توسعه پایدار و درآمد به دلیل محرم بودن از وجود صنایع بزرگ را یکی از چالش‌های بزرگ بفروئیه عنوان کرد و گفت: امیداریم این چالش با همت بالای مسئولان مرتفع شود.

به گفته او  شهر بفروئیه به علت نداشتن صنایع و محدود شدن بین دو شهر میبد و اردکان با محدودیت درآمد پایدار و توسعه مواجه است.

او می گوید: با هم اندیشی با شهرداری میبد، درطرح‌های توسعه شهر میبد شرایط توسعه بفروئیه هم درنظر گرفته شود و بتوانیم درآمد پایدار برای شهر ایجاد و به هم افزایی خوبی با شهرداری میبد برسیم.

به گفته او در حوزه نهضت ملی مسکن پیشرفت خوبی داشتیم و ۲/۱۰ دهم هکتار زمین را جانمایی و با حضور مسئولان احداث پروژه را آغاز کردیم.

زرفتن با بیان اینکه تاکنون ثبت نام ۸۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در بفروئیه نهایی شده است، گفت: در این طرح ظرفیت ثبت نام تا ۳۵۰ نفر را داریم و امیدواریم به همت مسئولین شهرستان استان و کشور مشکلات جوانان را در این منطقه به لحاظ تامین مسکن مرتفع کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح عمرانی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار