Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:24:28 GMT

حضور ۳۲ مستند «کوتاه» در ششمین جشنواره تلویزیونی مستند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۸۱۷۵

حضور ۳۲ مستند «کوتاه» در ششمین جشنواره تلویزیونی مستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره تلویزیونی مستند، مستندهای «کوتاه» راه یافته به بخش مسابقه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند با نظر هیات انتخاب این رویداد مشخص شدند.

از میان ۱۷۵ مستند کوتاه ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۳۲ اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

این مستندها به شرح زیر معرفی می‌شوند:

اوچی (محمد هادی اسفندیاری)، باغستان (سیده خدیجه موسوی)، بر فراز الندان (محمد جانی کبریا)، باوه (محسن کولیوندی)، به توان پنج (عبداله حیدری)، به من اشاره کن (فرح زارع مهرجردی)، پرتاس (علی احمدی زرین کلایی)، تازه آباد (عبداله نظری)، تنهایی بهرام (عباس رفیعی مرغملکی)، جدا مانده (اعظم خدا رحمی)، چند قدم آن طرف‌تر (م.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرج صالحی)، چوپان‌های عاشق (امیر شکرگزار ناوی) حاصل فصل من (امیر نصیری)، خاک (طالب رماوندی)، زرافشون (مهدی رجبیان)، سفر به سرزمین اربعین (مسعود زارعیان)، عقیق (حسین روئین تن)، فرزند چهارم (سیدعلی فرجزاده)، فرزندان خونیار (آرمان قلی پور دشتکی)، کاکل (هادی ثابت شوکت آباد)، کسی او را ندید (امین با حجب خیاطی پور و علی خیرخواه)، گلافی (ایوب مروانی‌پور)، مات (نسیم سهیلی)، مالیه (ایمان مصطفایی)، مستوران (محمد کریم آبادی)، مضیف (علی شهابی‌نژاد)، مغیسف (حدیث جان بزرگی)، من زنده برگشتم (مجتبی حیدری)، ورشو وروگرد (ناصر ناصرپور)، یادواره (پیام زین العابدینی)، کرش (حمید بالو) و گلک (سیروس کفاش).

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند در بخش‌های «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «عکس مستند» و «مستندنگاری»، شهریورماه ۱۴۰۱ به دبیری محسن یزدی مدیر شبکه مستند سیما برگزار خواهد شد.

کد خبر 5567663 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی حیدری شبکه مستند سیما فیلم مستند علی خیرخواه مستندنگاری علی احمدی تئاتر ایران فیلم کوتاه خانه هنرمندان ایران بابک برزویه فیلم سینمایی درگذشت چهره ها حضور هنر ایران در جهان محرم 1401 سینمای مستند فیلم مستند نقاشی عکاسی شبکه دو سیما کارگردان سینما ششمین جشنواره تلویزیونی مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟

با حکمی که کمیته انضباطی اتحادیه جهانی درخصوص کشتی جنجالی چامیزو - بایراموف اعلام کرده، یکی از برترین داوران ژوری UWW المپیک را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته اتحادیه جهانی رأی خود را درخصوص مبارزه نیمه‌نهایی 74 کیلوگرم کشتی آزاد گزینشی اروپایی اعلام کرد. با تأیید اشتباهات محرز داوری این مسابقه، هر چند نتیجه به سود چامیزو تغییری نکرد اما داوران این مسابقه همراه با ژوری نقره‌داغ شدند که سنگین‌ترین حکم در کنار داور اوکراینی، برای ابراهیم چی‌چی اوغلو داور سرشناس و باتجربه ترکیه صادر شد.

سایر نفرات از جمله بوعزیز و قاضی و رئیس تشک هم با محرومیت مواجه شدند اما تعلیق چی‌چی اوغلو، المپیک را از او خواهد گرفت؛ آن هم در حالی که او همراه با بوعزیز و کیسی آمریکایی، از جمله 6 عضو اصلی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی هستند.

اکنون سؤال این است چرا چنین حکم سنگینی برای چی‌چی اوغلو صادر شد؟ اعتقاد بر این است که تغییر داور این مبارزه، گمانِ بدی را برای اتحادیه جهانی ایجاد کرده که گروه داوری قصد تغییر نتیجه به سود کشتی‎گیر میزبان را داشتند.

این در حالی است که داوران از طریق سیستم به صورت رندومی برای یک مسابقه انتخاب می‎‌شوند اما گاهی هم ملیت بودن داور با کشتی‌گیر یا هر عامل دیگری منجر به دادن اطلاعات جدید به سیستم برای تغییر داور می‌شود که احتمالاً چنین اتفاقی نیز در باکو رخ داده اما برای کمیته انضباطی مسجل نشده تغییر داور مسابقه، صرفاً به دلیل شرایط طبیعی بوده و غرضی در این خصوص مطرح نبوده است.

این موضوع همچنان بهت داوران را به همراه داشته و برای‌شان باورپذیر نیست که داور خوب و با سابقه‌ای درخشان با چنین تنبیه بزرگی مواجه شود. آیا آنتونیو رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی می‌تواند در ماه‌های پیش رو کمیته انضباطی را مجاب کند که درخصوص کشتی چامیزو و بایراموف تخلفی صورت نگرفته و یک اشتباه غیرعمد منجر به تغییر نتیجه شده است؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود