Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین باقری گفت: موفقیت و نتیجه گرفتن هر تیمی بستگی به روند آماده سازی آن دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، حسین باقری سرمربی تیم تفنگ کشورمان، در خصوص مسابقات آزاد کشوری و عملکرد ملی‌پوشان در این رقابت اظهار داشت: سطح چهارمین دوره مسابقات آزاد خوب بود به خصوص در بخش آقایان که با رکوردشکنی همراه بود و امیرمحمد نکونام رکورد 4/634  را ثبت کرد که رکورد کشور که قبلا در اختیار خودش بود را 4/2 امتیاز ارتقا داد که این یک امتیاز مرغوب حتی در سطح جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر بچه ها نیز عملکرد خوبی داشتند.

وی در ادامه افزود: این مسابقات  علاوه بر سنجش و آمادگی که هر ماه  در برنامه داریم، یکی از رکوردهای انتخابی ما برای مسابقات جهانی مصر هم بود. البته اردوی تدارکاتی هانوفر آلمان هم در این موضوع تاثیر خواهد داشت. امیدوارم برنامه‌های ما که یکی از مهم ترین آنها برگزاری اردوی هانوفر هست به نحو احسنت اجرا شود تا تیم را به حداکثر آمادگی برای حضور در مسابقات جام جهانی مصر برسانیم و تیراندازان بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

 سرمربی تیم تفنگ کشورمان تاکید کرد: اردوی هانوفر به سه  لحاظ برای ما  اهمیت زیادی دارد. اول در بحث آمادگی ورزشکاران، دوم به روز رسانی تجهیزات تیراندازی به دلیل اینه این رشته کاملا وابسته به تجهیزات است و سوم تهیه مهمات و ساچمه مرغوب. این موارد برای ما بسیار مهم است.

وی در خصوص زمان آغاز دور جدید اردوی تیراندازان گفت: اردوی تیم ملی امروز به پایان می رسد و بچه‌ها بعد از یک هفته استراحت از حدود 6 شهریور ماه  دوباره وارد اردو می‌شوند که این اردو تا اعزام ادامه دارد.

باقری در پاسخ به این سوال که سطح مسابقات جهانی مصر را چگونه ارزیابی می کنید و تیراندازان ما برای کسب سهمیه المپیک در این مسابقات در چه سطحی قرار دارند، گفت: این موضوع بستگی به مقدار و میزان آمادگی ما دارد هرچه خود را به اوج آمادگی برسانیم، شانس ما برای کسب نتیجه و سهمیه المپیک 2024 بیشتر است. رقبای ما هم با تمام وجود تلاش می کنند و آماده می شوند. قبلا حریف قدرتمند ما چین بود ولی الان کشورهای اروپایی هم کار می کنند و تنها یک رقیب خاص نداریم و رقبا بیشتر شدند. کسب نتیجه به این بستگی دارد که ما چقدر برنامه های خود را اجرا کنیم و به حداکثر آمادگی برسیم.

وی در پایان در خصوص زمان اعلام ترکیب نهایی تیراندازان برای حضور در مسابقات جهانی مصر تاکید کرد: برای نفرات اعزامی به اردوی هانوفر  قرار است طی دو روز آینده جلسه ای را برگزار کنیم اما برای مسابقات جهانی مصر تا قبل از پایان دد لاین یک ماه فرصت داریم ولی ترجیح ما این است که زودتر به جمع بندی برسیم. ما در داخل کشور فشنگ به اندازه کافی نداریم تا در تفنگ خفیف اولویت بندی ها را مشخص کنیم به همین دلیل احتمال دارد قسمت عمده تیم یعنی دو نفر از  هر رده با رکوردگیری‌ها مشخص شوند و انتخاب دو نفر باقیمانده را منوط به شرایط رشته خفیف قرار دهیم که این سنجش در اردوی هانوفر انجام می شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین باقری مسابقات جهانی مصر اردوی هانوفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه ادارات شبکه بهداشت و درمان و ورزش جوانان گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی مصوبه سفر استاندار  به شهرستان باروق    ارائه کردند.

  فرماندار شهرستان باروق ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم  صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   با رهنمودهای راهگشای خود در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم هدیه کردند  و سبب ساز خلق حماسه در جهان شدند.

  حسینی رمز موفقیت دستگاه های اجرایی را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت  ، همکاری و همراهی مطلوب   را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

 

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت