Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار نعمت الله باقری جانشین سپاه ولی عصر(عج) در حاشیه مراسم تجلیل از آزادگان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن، اظهار کرد: یکی از بهترین برکات هشت سال دفاع مقدس  بازگشت آزادگان به کشور است

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شایسته‌ترین افراد برای دفاع از نظام و انقلاب آزادگان هستند و لحظه به لحظه اسارت این عزیزان یک نوع صدقه‌ برای آن‌ها است، افزود: با توجه به جنگ ناجوانمردانه‌ای که دشمن هشت سال بر نظام مقدس پیاده سازی کرده بود بخشی از رزمندگان ما به  اسارت دشمن درآمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه ولی عصر(عج) گفت: دشمن از هیچ شکنجه‌ای در برابر آزادگان ما کوتاهی نکرد و آنچه هدف قرار داده بود عزت جمهوری اسلامی ایران، رزمندگان جوانان و نوجوانان ما بود.

باقری بیان کرد: با عزتی که خداوند به جوانان ما داد و امام خمینی (رض) با رهبری پیامبر گونه خود به رزمندگان ما داده بود در زندان‌های عراق عکس آن اتفاق افتاد و امروز می‌توان از صبر، استقامت، گذشت و ایثار آزادگان به عنوان ویژگی خاص آن‌ها به آن شاره کرد.

وی افزود: مجموعه همین ویژگی‌ها بود که سبب شد اسرا در مقابل سخترین شرایط که دشمن برای این عزیزان فراهم کرده بود مقاومت کرده و مایه عزت آنها شده بود.

باقری ولایتمداری آزادگان را یکی دیگر از ویژگی‌های آن‌ها برشمرد، و عنوان کرد: دشمن به دنبال این بود که با گرفتن عزت اسرا ولایتمداری را نیز از آن‌ها بگیرد که این عزیزان همانطوری که حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت فرزند خود را از دست داد و پهلویش شکست.

وی با بیان اینکه ولایتمداری در مرتبه اول اعتقادات رزمندگان ما بود،  افزود: رزمندگان نیز برای اینکه ولایت را از دست ندهند سر، چشم و جان خود را از دست دادند اما ولایت را ازدست ندادند و این را بعثی‌های‌ عراقی متوجه شدند که با چه جوانان عزتمندی روبرو هستند.

نعمت الله باقری عنوان کرد: ولایتمداری رزمندگان ما سبب شد بعثی‌ها از اقدامات ناجوانمردانه خود بر اسرار دست بردارند و آزادگان با عزت و اقتدار به میهن بازگشتند.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه سپاه برای تجلیل و رفاه آزادگان چه برنامه‌ای دارد، بیان کرد: یک بخش سازماندهی شده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای آزادگان در نظر گرفته شده که یک روند سازمانی به دنبال دارد ما نیز به عنوان مجموعه سپاه خودمان را خادم خانواده‌های شهدا، آزادگان و ایثارگران می‌دانیم.

باقری افزود: در طول سال یکسری برنامه‌های ابلاغی و غیرابلاغی برای سرکشی از این خانواده‌ها اجرا می‌شود و چنانچه مشکلاتی در استان و در مجموعه استان قابل حل باشد پیگیری می‌کنیم.

وی بیان کرد: بخش سازمانی مربوط به این خانواده‌ها از طریق ستاد نیروهای مسلح و بنیاد شهید انقلاب اسلامی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: جانشین سپاه ولی عصر عج آزادگان تجلیل از آزادگان رزمندگان ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899959

دیگر خبرها

  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است