Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان در مورد خسارت وارد شده به برخی منازل مسکن مهر خرم‌آباد توضیحاتی ارائه داد.

کرم گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیگیری خسارت وارد شده به برخی منازل مسکن مهر شهر خرم‌آباد تصریح کرد: شرکت گاز ناحیه یک خرم‌آباد در همان لحظات ابتدایی حادثه نسبت به اعزام اکیپ امداد و ایمنی به محل حادثه جهت ایمن کردن منطقه مورد حادثه اقدام کرده و برای مشترکین آسیب‌دیده از این حادثه تشکیل پرونده داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: متعاقب آن با توجه به اینکه یکی از ارکان اصلی گزارش علت حادثه اظهارنظر سازمان آتش‌نشانی جهت تکمیل پرونده و ارائه به بیمه‌گذار است، گزارش این اداره در تاریخ ۲۵ مردادها سال جاری به شرکت گاز ارجاع شده است.

گودرزی اضافه کرد: لذا با توجه به دستورالعمل و مقررات شرکت ملی گاز ایران که برای کلیه شرکت‌های گاز استانی در سراسر کشور به‌صورت یکسان ابلاغ و قابل اجرا است.

وی بیان کرد: مسئولیت شرکت گاز در قبال مشترکین در بروز هرگونه حادثه تا انشعاب یا همان علمک است و چنانچه برابر گزارش دستگاه‌های ذی‌ربط حادثه در محدوده تعهد شرکت گاز باشد این شرکت مشترکین خود را جهت جبران خسارت وارده به بیمه‌های طرف قرارداد معرفی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: چنانچه دلیل انفجار و آتش‌سوزی ناشی از نشت گاز در فضای داخل منزل مشترک باشد، ضمن آنکه به کلیه مشترکین گرامی توصیه رعایت نکات ایمنی می‌شود نیز با توجه به قرارداد امور مشترکین شرکت ملی گاز ایران با شرکت‌های بیمه مشترکین خسارت‌دیده جهت پرداخت خسارت معرفی می‌شوند.

گودرزی عنوان کرد: شرکت گاز ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه مردم استان و مشترکین خود با اولویت و در اسرع وقت نسبت به معرفی مشترکین خسارت‌دیده مسکن مهر خرم‌آباد به شرکت‌های بیمه‌گذار اقدام می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شرکت گاز لرستان مسكن مهر خرم آباد مدیرعامل شرکت گاز لرستان مسکن مهر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد