Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین فخاری معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ورامین صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد، اظهار کرد: با استفاده از همه ظرفیت های ادارات، مساجد و پایگاه های بسیج و رسانه ها باید یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر را زنده نگه داشته و بتوانیم ابعاد گوناگون زندگی این عزیزان را به آحاد جامعه بشناسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مسؤولین دستگاه های اجرایی سیره زندگی شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه و الگوی خود در همه‌ی امور قرار بدهند.

معاون فرمانداری ویژه شهرستان ورامین با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی در هفته دولت، افزود: ۵۲ پروژه عمرانی و اشتغال زایی در هفته دولت در شهرستان ورامین افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

فخاری در پایان با اشاره به دیگر برنامه ها در هفته دولت، بیان کرد: برگزاری جلسه شورای اداری با حضور استاندار تهران، حضور مسؤولین شهرستان ورامین به‌عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه های شهرستان ورامین و برگزاری میز خدمت با حضور مسؤولین، اجرای ۲ برنامه روستایی محور به مناسبت هفته دولت، تجلیل از خانواده شهدای کارمندان و غیره از دیگر برنامه های پیش رو برای گرامیداشت هفته دولت شهرستان ورامین است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه های هفته دولت معاون سیاسی ورامین پروژه های ورامین شهرستان ورامین هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط

علی حسینی می‌گوید: جنگل‌های بلوط لرستان در حکم ذخایر انرژی خاورمیانه و به‌عنوان میراثی گران‌بها نه تنها می‌توانند در کاهش آلاینده‌ها، حفظ آب، تولید اکسیژن و ممانعت از فرسایش و رسوب نقش اساسی ایفا کنند بلکه با مشارکت مردم از طریق تولید فرآورده‌های مختلف می‌تواند اشتغال‌زایی به دنبال داشته باشد.
کارشناس منابع طبیعی و آبخیزداری روغن مستخرج از میوه درخت بلوط با اهداف دارویی (درمان زخم‌ها، کنترل دیابت، بهبود هضم و گوارش، جلوگیری از آسم، بهبود سلامت قلب، جلوگیری از آلزایمر و ضدعفونی کننده)، صنعتی (در صنایع شامپوسازی و صابون‌سازی) و تغذیه‌ای (اسید اولئیک و اسید لینولئیک) را از جمله فرآورده‌های درخت و میوه بلوط عنوان می‌کند.
به گفته کارشناس منابع طبیعی و آبخیزداری اسانس‌گیری از میوه درخت بلوط برای تولید شیرینی، کیک، دمنوش، پماد و کرم‌های که در سلامت پوست و مو موثر هستند، همچنین تولید عصاره از برگ درخت بلوط به منظور افزایش تولید مرکبات از طریق مبارزه با باکتری گرینینگ جهشی در تولیدات کشور و بهبود وضعیت مردم به ویژه جوامع محلی ایجاد کند.
حسینی معتقد است: حفظ ذخایر ارزشمند جنگل‌های بلوط استان بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست.
منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود