Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@17:24:36 GMT

مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۸۵۱۹

مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تنیس روی میز به ریاست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، صبح امروز (شنبه) از ساعت ۱۰ مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز با حضور اعضا در محل آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که نمایندگان هیئت های استانی از طریق ویدئو کنفرانس از محل استانی خود در این جلسه حاضر شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، سیما لیموچی نماینده کمیته ملی پارالمپیک به همراه مهرداد علی قارداشی رئیس ، علی حدادگر دبیر و بهنام حبیب زاده مؤمن و فاطمه کیوانی نواب رئیس فدراسیون حضور داشتند.

بعد از خیرمقدم علی حدادگر دبیر فدراسیون، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون نیز به شرح مختصری از عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۰ پرداخت و شرح کاملی از وضعیت موجود و اهداف پیش رو را بیان کرد.

در ادامه عالمی حسابرس مستقل ، گزارش عملکرد مالی فدراسیون را از نظر حسابرس مستقل ارائه داد که از نظر آن شرکت عملکرد مالی فدراسیون مطلوب اعلام شد.

در ادامه اشفیعی خزانه دار فدراسیون، گزارش جامعی از فعالیت های مالی سال ۱۴۰۰ را برای اعضای مجمع ارائه کرد.

بعد از ارائه گزارش مالی ،باقرنیا بازرس فدراسیون نیز عملکرد مالی از فعالیت های صورت گرفته در مجموعه فدراسیون را ارائه کرد.

این جلسه با سخنانی از رؤسای هیأت های استان ها پیگیری شد که هریک از این افراد به بیان نقطه نظرات ، مشکلات و همچنین پیشنهادهای مختلف جهت بهبود وضعیت تنیس روی میز کشور پرداختند.

در پایان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد فدراسیون تنیس روی میز، کسب موفقیت های اخیر تنیس روی میز را به اعضای مجمع تبریک گفت.

پولادگر ضمن ابراز خرسندی از عملکرد فدراسیون، از زحمات و برنامه ریزی های مهرداد علی قارداشی تقدیر کرد و کسب دو کرسی مهم دبیر کلی کنفدراسیون آسیا توسط افشین بدیعی و عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی توسط علی قارداشی را مایه سربلندی کشور دانست و ابراز امیدواری کرد ثمره کسب این دو کرسی در آینده به بار نشیند.

وی با اشاره به کسب مدال های مختلف در رده های سنی پایه توسط فدراسیون ، قدردانی و نگاه ویژه مقام عالی وزارت به کسب مقام در رده های سنی پایه را مهم قلمداد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: این رشته مورد حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می باشد، و این نکته را یادآور می شوم فدراسیون تنیس روی میز، مدال المپیک را در کلکسیون افتخارات خود کم دارد که امیدواریم علاوه بر کسب سهمیه تیمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس بتوانیم در المپیک نیز صاحب مدال در این رشته شویم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز وزارت ورزش علی قارداشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد