Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا کیا با بیان اینکه با هزینه شخصی تمرین می‌کند به کافی نبودن کمک هزینه فدراسیون اشاره کرد و گفت: هزینه‌ها خیلی زیاد است و با این مبالغ در سطح حرفه‌ای نمی‌شود کاری کرد.

به گزارش ایسنا، ‌در پایان مسابقات دوومیدانی بازی‌های کشورهای اسلامی ۱۶ ورزشکار ایران تنها دو مدال کسب کردند؛ ‌فرزانه فصیحی در ۱۰۰ متر نقره گرفت و علی فتحی‌گنجی در پرتاب نیزه به مدال برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این مسابقات حمیدرضا کیا، ‌رکورددار پرش سه گام ایران با پرشی به طول ۱۶.۰۷ متر در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

کیا در گفت‌وگو با ایسنا به سطح مسابقات دوومیدانی بازی‌های کشورهای اسلامی اشاره و بیان کرد: سطح مسابقه نسبتا خوب بود و رقبای خوبی داشتم اما متاسفانه شانس در این مسابقه یاری نکرد.

او در ادامه افزد: البته بدشانسی گریبان بقیه پرنده‌ها را هم گرفت. نفر پنجم مسابقات آقای ناظم از آذربایجان بود که یک ماه قبل در جام کازانوف رکورد ۱۶.۹۳ متر را ثبت کرد و قهرمان شد اما در این مسابقات به مقام پنجم رسید. پرنده‌های دیگر هم نزدیک‌ رکوردهای شخصی‌شان نپریدند چون جو مسابقات متعادل نبود.

کیا در ادامه بیان کرد: در پرش دوم متاسفانه از ناحیه مچ چپ مصدوم شدم و نمی‌توانستم فشار زیادی به پایم بیاورم. هرچند با اسپری سرد کننده تا جایی درد را کنترل کردم اما درد زیادی داشتم. با این حال تمام تلاشم را کردم تا دست پربرگردم و زحمات مربی و خانواده‌ام را جبران کنم.

این ورزشکار با اشاره به امکانات ایران در مقایسه با سایر کشورها گفت: از نظر امکانات خیلی با کشورهای دیگر فاصله داریم چون سرمایه گذاری عظیمی می‌کند. این در حالی است که من با هزینه شخصی خودم ورزش می‌کنم. چند ماهی از فدراسیون کمک هزینه پرداخت کردند اما هزینه‌ها خیلی زیاد است و در سطح حرفه‌ای با این مبالغ نمی‌شود کاری کرد.

کیا در پایان گفت: با وجود این شرایط هم قطعا پا پس نمی‌کشم و تلاش بیشتری می‌کنم. از شکست در این مسابقه درس می‌گیرم تا برای مسابقات بعدی با انگیزه‌تر و با قدرت بیشتری حضور پیدا کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني پرش سه گام بازیهای کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در متن اطلاعیه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است:   فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی فدراسیون ایران برای سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی پروازی را به صورت چارتر اختصاص داده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.   در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.   پس از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.   متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.   گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در نخستین نشست کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد. ­

دیگر خبرها

  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید