Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه‌ای که با حضور رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی ریاست جمهوری و سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد، ساز و کارهای اجرایی، پشتیبانی و پیش بینی‌های لازم به منظور افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق شهری کارخانه سیمان ری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهدی هدایت با اشاره به حمایت این سازمان از فعالیت‌های دانش بنیان و شرکت‌های استارت آپی از انجام اقدامات لازم برای افتتاح فاز نخست کارخانه سیمان ری در اواخر مهرماه خبر داد و گفت: با توجه به مذاکرات و هماهنگی‌های صورت گرفته پیش نویس تفاهم نامه‌ای میان سازمان نوسازی شهر تهران و معاونت علمی ریاست جمهوری تهیه و تدوین شده است و طی روزهای آتی به امضای طرفین خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه مقرر شد سازمان نوسازی شهر تهران و معاونت علمی در چارچوب تفاهم نامه منعقد شده با شهرداری تهران نسبت به تعریف پروژه‌های مشترک و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اقدام نمایند.

کد خبر 5567711

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان نوسازی شهر تهران کارخانه نوآوری شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران اربعین حسینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آلودگی هوا سازمان محیط زیست مترو علیرضا زاکانی پلیس راهور شرکت مترو تهران قوه قضاییه شورای شهر شهر تهران پیر حسین کولیوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش در کارخانه گسترده مبل سازی در شهرک شمس‌آباد مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری شد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی گسترده اظهار کرد: این حادثه شهرک صنعتی شمس آباد اتوبان قم امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ ساعت ۱۳:۵۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: یک ایستگاه کمکی به همراه خودروهای پشتیبانی، تانکر آب به محل اعزام شدند و مشاهده کردند در یک کارخانه بزرگ به وسعت ۲۰۰۰ متر مسقف و محل تولید مبلمان از نوع پلیمری بوده که بسیار قابل اشتعال است، آتش کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سقف‌ها تخریب و روی اجناس ریخته، مواد تولید کننده اولیه مبل مانند رنگ و تینر و پارچه به مقدار زیاد وجود داشت

وی ادامه داد: در مجاورت یک کارگاه و کارخانه مواد پتروشیمی وجود داشت و آتش در حال سرایت بود، بنابراین آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی فعالیت را آغاز و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری و نیروها کماکان مشغول عملیات خاموش کردن آتش هستند، آتش تا حد زیادی تحت کنترل است.

ملکی خاطرنشان کرد: مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

کد خبر 748487

دیگر خبرها

  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران