Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه یوونتوس در آستانه اضافه کردن دو بازیکن جدید دیگر به فهرست شاگردان ماسیمیلیانو آلگری است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا اعلام کرد که خروج ممفیس دپای بال هلندی تیم فوتبال بارسلونا برای پیوستن به یوونتوس قطعی است و با توافق کامل صورت گرفته میان دو باشگاه، انتظار می‌رود که انتقال این بازیکن به تورین تا پایان امروز (شنبه) جنبه رسمی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپورت نوشته است که وکلای ممفیس در حال بررسی آخرین جزئیات مربوط به فسخ قراردا د او با بارسلونا هستند و به محض انجام شدن این مراحل او با پروازی اختصاصی خودش را به تورین می‌رساند و قراردادش با یوونتوس را امضا خواهد کرد.

دپای اما تنها یکی از خریدهای قریب الوقوع یوونتوس است چرا که طبق اعلام سایت گل این باشگاه با میکله بساجو هافبک مستعد تیم جنوا نیز به توافق رسیده است. یوونتوس در حالی در شرف جذب این بازیکن 20 ساله قرار دارد که اخیراً دو بازیکن جوان دیگر جنوا، آندره‌آ کامبیاسو و نیکولو روولا را هم به خدمت گرفته است. گل نوشته است که یووه بساجو را به صورت قرضی با بند خرید اختیاری به خدمت خواهد گرفت اما احتمالاً او یا به تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه فرستاده می‌شود.

خبر دیگر از یوونتوس اینکه این تیم برای بازی دومش در فصل جدید سری A که در خانه سامپدوریا است، کاپیتان خود لئوناردو بونوچی را به دلیل مصدومیت احتمالاً در اختیار نخواهد داشت. این مدافع 35 ساله در نخستین بازی رسمی یوونتوس در فصل جدید در کنار گلیسون برمر مدافع جدید تیمش مرکز خط میانی را پوششش دادند اما مصدومیتش که در نتیجه کشیدگی عضلانی در جریان بازی هفته نخست برابر ساسوسو لود، او را از بازی دوم محروم می‌کند. بونوچی سومین مصدوم یوونتوس در فصل جدرید پس از پل پوگبا و آنخلی دی‌‌ماریا محسوب می‌شود. به این ترتیب آلگری برای پوشش قلب خط دفاعی یوونتوس برابر سامپدوریا باید از فدریکو گاتی یا دانیله روگانی استفاده کند.

سری A| برتری یوونتوس، شروع تلخ و شیرین دی‌ماریا و تکرار یک رکورد پس از نیم قرن

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا سری A یوونتوس بارسلونا سری A یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا

مخالفت کورواسود جواب نداد، لوپتگی سرمربی بعدی میلان خواهد بود

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان با خولن لوپتگی به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این سرمربی اسپانیایی در فصل آینده روی نیمکت روسونری خواهد نشست. بر اساس خبرها، لوپتگی قراردادی ۳ ساله با میلان امضا می‌کند و قرار است سالانه ۴ میلیون یورو از این تیم دستمزد بگیرد.

خولن لوپتگی ۵۷ ساله که هدایت رئال مادرید، سویا، وولوز و تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد، موفق به کسب دو قهرمانی اروپا در رده‌های پایه تیم ملی اسپانیا شده و همچنین یک قهرمانی لیگ اروپا با سویا نیز در ویترین افتخارات او دیده می‌شود.

گفتنی است لوپتگی جانشین استفانو پیولی‌ خواهد شد که در پایان فصل جاری میلان را ترک می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید