Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@23:06:33 GMT

آماده شدن 5 نماينده ايران در روز دوم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۸۶۶۳

خبرگزاری آریا-رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا امروز با حضور ملی پوشان ایران در صوفیه بلغارستان ادامه می‌یابد.
به گزارش خبرگزاری آریا، نتایج و برنامه مسابقات به این شرح است:
وزن 60 کیلوگرم:
سعید اسماعیلی در دور نخست با مکسول بلک از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در دور دوم به مصاف کوتو گومی از ژاپن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزن 67 کیلوگرم:
دانیال سهرابی در دور نخست به مصاف نوردوس نورکانوف از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی در دور یک هشتم نهایی با برنده عبدالرحمن عمر از مصر و مارکو اشتول از آلمان می‌رود.
 وزن 77 کیلوگرم:
مسعود کاووسی پس از استراحت در دور نخست، در دور یک هشتم نهایی 4 - 1 تورنیکه میکلادزه از گرجستان را مغلوب کرد، اما در دور یک چهارم نهایی 0 - 5 از آلکساندرین گوتو از مولداوی شکست خورد و با شکست نماینده مولداوی در نیمه نهایی کاووسی حذف شد.
 وزن 72 کیلوگرم:
امیر عبدی در دور اول با ایتو نیشی دا از ژاپن مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی در دور یک هشتم نهایی با برنده دیمیتار استفچف از بلغارستان و یاکوب سیمچیک از کرواسی دیدار می‌کند.
 وزن 82 کیلوگرم:
علیرضا مُهمدی در دور نخست با کریستین مدینا نونیس از مکزیک کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در دور یک هشتم نهایی به مصاف شان یو لین از تایوان کشتی می‌گیرد.
وزن 97 کیلوگرم:
علی عابدی درزی در دور اول استراحت می‌کند و در دور یک هشتم نهایی به مصاف برنده کشتی ماتیوش ایوانوفسکی از لهستان و یونوت گوسا از رومانی می‌رود.
-----------
وزن 55 کیلوگرم:
سید آرش نگهداری دیروز پس از استراحت در دور اول، در دور یک هشتم نهایی 3 - 4 از دنیس می‌های از رومانی شکست خورد و با صعود این حریف به فینال به گروه بازنده‌ها رفت. نگهداری در این جدول به مصاف تامازی گلونتی از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی در رده بندی با نوریستان سویورکولوف از قرقیزستان روبرو می‌شود.
وزن 63 کیلوگرم:
ایمان محمدی دیروز پس از استراحت در دور اول، در دور یک هشتم نهایی 9 - 0 آزات ساریار از ترکیه را از ضربه فنی کرد و در دور یک چهارم نهایی 6 - 0 رومئو بریدزه از گرجستان را مغلوب کرد. محمدی در دور نیمه نهایی 4 - 0 چیزو ماریویاما از ژاپن را برد و در دیدار فینال به مصاف بایامان کریموف از قرقیزستان می‌رود.
وزن 87 کیلوگرم:
ابوالفضل چوبانی دیروز در دور اول 7 - 3 ماریو ووکوویچ از صربستان را مغلوب کرد و در دور یک هشتم نهایی 8 - 0 اوندری هاوِلکا از چک را ضربه فنی کرد. سپس در دور یک چهارم نهایی با همین نتیجه یون دونگ هیون از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و سپس در دور نیمه نهایی با برتری 8 - 1 بر لاچین، ولی اف از جمهوری آذربایجان فینالیست شد. چوپانی در دیدار پایانی با ویگن نازاریان از ارمنستان کشتی می‌گیرد.
وزن 130 کیلوگرم:
فردین هدایتی دیروز در دور نخست (یک هشتم نهایی) 4 - 0 جوهر اوزاروف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و در دور یک چهارم نهایی 7 - 2 آلبرت واردانیان از ارمنستان را مغلوب کرد. هدایتی سپس در نیمه نهایی 5 - 1 تیموربک نسیم اف از ازبکستان را شکست داد و در دیدار فینال به مصاف میخایلو فیش نیفتسکی از اوکراین می‌رود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نماینده ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده است و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند و همگی صاحب پیروزی شدند.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی به برتری دست یافت. وی در دور بعدی با ویشوانا از هند مصاف می‌دهد.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی با ارائه مبارزه‌ای تماشایی مقابل جان پائول از فیلیپین به پیروزی رسید تا در مرحله بعدی با گانبولد از مغلوستان روبه‌شود.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو برابر ویمارشانا از سریلانکا قرار گرفت و کاملا برتر از حریف بود و پیروز شد. وی در مرحله بعدی با مادامینوف ازبکستانی پیکار خواهد کرد.   در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین توانست کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کند. وی در مرحله بعدی با آکالیکوف از قزاق مبارزه دارد.   فردا دوشنبه و در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا، دو نماینده تیم جوانان ایران بالای رینگ می‌روند.   بر این اساس در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان با رابرت مالنوک از فیلیپین رقابت خواهد کرد و در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با دلگون‌سایخان از مغولستان مبارزه می‌کند.

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت