Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@14:48:30 GMT

نوه برادر صدام در لبنان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۸۷۹۹

نوه برادر صدام در لبنان دستگیر شد

 

به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد: سرلشکر عباس ابراهیم مدیر امنیت عمومی لبنان در گفتگو با شبکه العراقیه الاخباریه از دستگیری عبدالله یاسر سبعاوی الحسن خبر داد که به اتهام دست داشتن در اقدامات تروریستی و قتل هزاران انسان بیگناه تحت تعقیب قوه قضائیه عراق است.

مدیر امنیت عمومی لبنان افزود: دستگیری سبعاوی براساس حکم بازداشت بین المللی اینترپل صورت گرفت که دستگاه‌های امنیتی ذیصلاح در لبنان آن را اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما براساس قوانین بین المللی، قوه قضائیه و تفاهم نامه‌های تبادل و استرداد عناصر تحت تعقیب بین کشور‌ها بویژه کشور برادری مثل عراق اقدام می‌کنیم و به نوبه خودهیچ گونه فرار از مجازات را نمی‌پذیریم.

گروه تروریستی داعش دوازدهم ژوئن ۲۰۱۴ اعلام کرده بود که صد‌ها سرباز و مربی را در پایگاه نظامی اسپایکر عراق در تکریت واقع در شمال این کشور به قتل رسانده است. مقامات عراقی شمار قربانیان را حدود ۱۷۰۰ نفر اعلام کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین بیمه ناباروری لبنان صدام حسین مدیر امنیت عمومی لبنان محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین بیمه ناباروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حملات موشکی و توپخانه‌ای به پایگاه‌های صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت با موشک مقر فرماندهی لشگر۹۱ در پادگان «برانیت» را هدف قرار دادند.

طبق گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد با توپخانه پایگاه «زبدین» در مزارع شبعا  و پایگاه السماقه در کفرشوبا را هدف قرار داد.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی