Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکی‌بازان خارجی از چهار کشور اتریش، ایتالیا، جمهوری چک و اسلواکی در جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی پیست دیزین شرکت می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های جام جهانی اسکی روی چمن طی روزهای 3 و 4 شهریورماه به میزبانی پیست بین‌المللی دیزین در استان البرز برگزار می‌شود. تعداد 10 اسکی‌باز آقا و سه اسکی‌باز خانم از ایران و 16 ورزشکار از کشورهای ایتالیا، اتریش، چک و اسلواکی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران کشورمان پیش از این در طی اردوهای منظم و مستمر، خود را برای شرکت در این مسابقات آماده کرده‌اند.

همچنین لیگ کشوری اسکی روی چمن (بزرگداشت شادروان سید حسن قریشی آقایی) طی روزهای 14،7 و 21 مرداد ماه به میزبانی پیست بین المللی اسکی دیزین برگزار شد.

مجمع سالیانه فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی برگزار شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکی اسکی اسکی روی چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به نشان طلای این دسته وزنی دست یافت.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی