Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@11:50:38 GMT

دو کشتی جدید غلات اوکراین را ترک می کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۹۵۷۶

خبرگزاری آریا- وزارت دفاع ترکیه روز شنبه 20 اوت اعلام کرد که دو کشتی دیگر حامل محموله غلات بندر چورنومورسک اوکراین را ترک کرده اند و تعداد کشتی هایی که بنادر دریای سیاه اوکراین را بر اساس توافقنامه صادرات غلات با میانجیگری سازمان ملل متحد ترک کرده اند به 27 کشتی می رسد. .

به گزارش سرویس اقتصادی آریا؛مرکز هماهنگی مشترک ایجاد شده برای ایمن‌سازی گذرگاه ایمن در بیانیه ای اعلام کرد که کشتی های زومروت آنا و ام وی اوشن اس که در 20 اوت مجاز به خروج شدند به ترتیب 6300 تن روغن آفتابگردان و 25000 تن گندم حمل می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اداره بنادر دریایی اوکراین همچنین گزارش داد که سه بندر بارگیری محموله های مواد غذایی را در هفت کشتی آغاز کردند تا 66500 تن گندم، ذرت و روغن آفتابگردان را به مصرف کنندگان تحویل دهند.

صادرات غلات اوکراین از آغاز جنگ به دلیل بسته شدن بنادر در دریای سیاه - یک مسیر حیاتی کشتیرانی - کاهش یافته است که قیمت جهانی مواد غذایی را افزایش داده و نگرانی از کمبود مواد غذایی در آفریقا و خاورمیانه را افزایش داده است.

در پایان ژوئیه، سه بندر در دریای سیاه بر اساس توافق بین مسکو و کیف با میانجیگری سازمان ملل و ترکیه افتتاح شد.

این آژانس گفته است که مواد غذایی با منشاء اوکراینی به فرانسه، سودان، ترکیه و هلند تحویل داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: غلات اوکراین مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر یحیی سریع گفت: امروز دو ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم.
در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن با انجام عملیات نظامی علیه کشتی های جنگی دشمن در دریای سرخ، دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادند.در حالی که نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی نیروهای مسلح عملیات مشترکی را با هدف قرار دادن کشتی (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و به لطف خدا ضربه دقیق بود.
در ادامه این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن این کشتی پس از آن صورت گرفت که این کشتی در تاریخ ۲۱ آوریل با فریب و استتار با ادعای عازم بندری دیگر، از تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی به بندر ام الرشرش خارج شد. اما تحت نظارت و پیگیری نیروهای مسلح ما بود و اخطارهایی برای عدم ورود به بنادر فلسطین اشغالی داده شد و در فهرست کشتی‌های مورد هدف قرار گرفت.
نیروی هوایی نیروهای مسلح یمن با تعدادی پهپاد با استعانت از خداوند متعال کشتی اسرائیلی (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار داد.

کد خبر 848221 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه ایالات متحده آمریکا یمن

دیگر خبرها

  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی