Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:04:48 GMT

اصحاب رسانه مجاهدان جهاد تبیین هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۹۵۹۳

اصحاب رسانه مجاهدان جهاد تبیین هستند

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نقش اصحاب رسانه در بیان واقعیت‌های جامعه این قشر را مجاهدان جهاد تبیین برشمردند.

سردار جهانبخش کرمی  ظهر امروز (۲۹ مردادماه) در نشست خبری که با حضور مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین، راه مقابله با جنگ ادراکی دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن با فضای رسانه‌ای به دنبال مدیریت ادراک جامعه است تا این طور القا کند که ما راه را اشتباه رفته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه تحقق جهاد تبیین ضروری است، گفت: اساس حرکت انقلاب اسلامی، بر اساس حرکت انبیاء الهی بوده، اما دشمن به دنبال القای این مطلب است که اصل مسیر اشتباه است و در اینجا نقش رسانه پررنگ می‌شود چرا که اصحاب قلم در خط مقدم در حال مجاهدت در این حوزه هستند.

این مسئول با اشاره به مجاهدت‌های مردم استان زنجان از زمان پیروز انقلاب اسلامی تاکنون، افزود: زنان غیور زنجانی اولین گروه بودند که به‌طور مستقل در روزهای قبل انقلاب به خیابان آمده و تظاهرات کردند و در ایام جنگ نیز رزمندگان این خطه در ۴۶ عملیات خط‌شکن حضور داشتند و مناطق جنگی شاهد رشادت‌های این دلیرمردان در این صحنه بودند.

کرمی در ادامه بر پشتیبانی مردم زنجان از ولی‌فقیه نیز تاکید کرد و گفت: در ایامی که در کشور شاهد فتنه بودیم، زنجانی‌ها اولین گروهی بودند که وارد عرصه شده و در حمایت از نظام و انقلاب به خیابان آمدند و صحنه‌های باشکوهی را تداعی کردند و قطعا در این روشنگری‌ها اهل رسانه نقش بسزایی را بر عهده داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان جهاد تبیین جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد تقدیری در مراسم افتتاحیه رویداد آموزشی و توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی ویژه دختران حاج قاسم (استان قزوین) که شامگاه شنبه در در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد، اظهار کرد: اکنون که در جنگ اراده‌ها قرار گرفتیم و این نوع جنگ سخت‌ترین نوع جنگ است که به مراتب مواجه شدن و مقابله در این جنگ سخت نیازمند نیروهای مقاوم است که باید فرماندهی میدان‌های سخت را به عهده بگیرند.

رییس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: علت اینکه نام رویداد را دختران حاج قاسم گذاشتند این است که حاج قاسم فرمانده میدان‌های سخت بود و حالا این میدان سخت به شما دختران حاج قاسم واگذار شده است.

وی ادامه داد: مهمترین سرمایه‌های هر کشور نسل نوجوان و جوان آن است چنانچه نسل نوجوان و جوان همواره مورد تاکید امام و رهبر انقلاب قرار گرفته است که علت این تاکید و توجه آن است که نسل جوان نسل اثر گذار جامعه است و حالا شما در این جایگاه مهم و اثرگذار قرار گرفته‌اید.

این مسئول در پایان صحبت‌هایش گفت: باتوجه به اینکه همواره انسان‌های گرانقدر و باارزش همواره در شرایط سخت قرار می‌گیرند امروز شما در این جایگاه قرار گرفته‌اید و دوره دختران حاج قاسم در واقع دوره فرماندهی جهاد تبیین است.

کد خبر 6090291

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد