Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:10:16 GMT

خط جدید توزیع برق روستاهای جنوب غرب اهواز احداث شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۹۶۷۳

خط جدید توزیع برق روستاهای جنوب غرب اهواز احداث شد

بهزاد شافعی زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۴۳۰میلیون ریال به بهره برداری رسید و ۷۵۰ خانوار در این مسیر از برق پایدار و قوی برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۱ روستا از این شبکه توزیع بهره‌مند خواهند شد، ادامه داد:  با بهره برداری از این پروژه خط ۵۰۱ غرب کارون اهواز با هدف تعدیل بارخط نورد و رفع افت ولتاژ روستاهای "کاظمیه یک" و ۲ و روستاهای این مسیر با مشارکت واحدهای مهندسی و بهره برداری این شرکت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور برق منطقه چهار اهواز افزود: این پروژه در ۲ فاز عملیاتی آغاز و در گام نخست شبکه کابلی به طول ۶۹۲ احداث و در فاز دوم ادامه خط به طور کامل اتمام و به بهره برداری رسید.

شافعی زاده ادامه داد:  گروه‌های عملیاتی توانستند با احداث ۳۷ فاصله شبکه نسبت به تکمیل خط اقدام کنند و بریکر غرب کارون اهواز طبق برنامه زمانبدی راه اندازی و در شبکه زیر ولتاژ قرار گرفت.

وی گفت: در این عملیات تعداد ۲۴ اصله پایه فشار متوسط و ۶ هزار و ۱۶۵ متر سیم و همچنین تعداد ۳۲ طرح ۱۰۶، ۱۲۰ و ۱۰۱ احداث شد و با نصب رکلوزر بین راهی و کنتور بازار برق و کلید جداساز روی خروجی، بارگیری و افزایش مانور از این فیدر امکان پذیرخواهد بود. 

کلانشهر اهواز ۶۰۹ هزار مشترک برق دارد که ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری، ۲ هزار مشترک صنعتی، یک هزار و ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی هستند.

امور برق شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز است.

برچسب‌ها حمیدیه افتتاح طرح مصرف بهینه برق شركت‌ توزيع نيروی برق اهواز باوی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمیدیه افتتاح طرح مصرف بهینه برق حمیدیه افتتاح طرح مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق اهواز باوی اهواز بهره برداری هزار مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد

عملیات رفع اشکال و راه‌اندازی دوباره تلمبه ای‌پی‌اس (ESP) چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بدون استقرار دکل با موفقیت انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، حسن شهروئی، مدیرعامل این شرکت گفت: تلمبه ای‌اس‌پی چاه شماره ۳۶۷ اهواز به‌دلیل گرفتگی تجهیزات درون‌چاهی ناشی از رسوب مواد جامد هیدروکربوری، از مدار تولید خارج و در ادامه به‌منظور رفع گرفتگی تلمبه، عملیات تمیزسازی ستون چاه و متعلقات درون‌چاهی تجهیز یادشده با تزریق حلال و گازوئیل، طراحی و برنامه‌ریزی شد که با انجام موفقیت‌آمیز آن، تلمبه درون چاهی عملیاتی شد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارشناسان مدیریت فنی مناطق نفت‌خیز جنوب و همکاران ذی‌ربط در شرکت نفت و گاز کارون بیان کرد: با انجام این عملیات افزون بر حذف هزینه تعمیر چاه به‌وسیله دکل، استمرار تولید نفت با بهره‌دهی هزار و ۲۰۰ بشکه در روز امکان‌پذیر شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با تأمین ۲۵ درصد نفت خام کل کشور بزرگ‌ترین شرکت بهره‌بردار تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که مسئولیت راهبری و تولید صیانتی نفت، گاز و مایعات گازی را از میدان‌های تحت سرپرستی به‌عهده دارد.

دیگر خبرها

  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان