Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت‌الله رضایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون سه هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که این امر منجر به ایجاد ۷۰ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم شده است.

وی افزود: این اشتغال با ارائه تسهیلات ارزان قیمت در بخش‌های مختلف خدمات، کشاورزی و صنعتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق امسال برای ۱۰۰ هزار طرح باید تسهیلات پرداخت کند تا شاهد رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال باشیم و از بین ۱۰۰ هزار طرح از ابتدای امسال تا کنون به ۲۳ هزار و ۵۰۰ طرح تسهیلات پرداخت کرده‌ایم.

رضایی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی گفت: برنامه‌ریزی شده که امسال از ۱۰ هزار صندوق خرد و محلی با رویکرد اشتغال‌زایی و رفع موانع تولید حمایت کنیم. اکنون نزدیک به پنج هزار صندوق خرد محلی با کارکرد قرض الحسنه در روستا و مناطق محروم کشور فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات به توسعه اقتصادی در روستاها و مناطق محروم کمک می‌کند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی تسهیلات ارزان قیمت دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی تسهیلات ارزان قیمت دولت سیزدهم تسهیلات بانکی تسهیلات ارزان قیمت دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد

میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است.

وی در گفت و گو با تسنیم گفت: البته هنوز جلسات و بررسی جزئیات با وزارت صمت و دیگر مسئولان مربوط برگزار نشده است اما امیدواریم تخصیص خودرو به مشمولان امسال زودتر از سال گذشته انجام شود. 

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال 1403 افزایش داشت؟

گفتنی است سال گذشته شرکت ایران خودرو ، پژو 207 و شرکت سایپا خودرو شاهین اتومات و کوئیک را برای استفاده 10 هزار به این عزیزان واگذار کردند. 

این خودرو ها در سه مقطع در اواخر سال به جانبازان همراه با تسهیلات بانکی ارائه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری