Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی امروز شنبه به نقل از دفتر سازمان ملل در شهر سئول گزارش داد، الیزابت سالمون که اخیراً به عنوان گزارشگر ویژه سازمان ملل برای حقوق بشر در کره شمالی منصوب شده، اولین سفر کاری خود را از ۲۹ اوت تا سوم سپتامبر به کره جنوبی انجام می‌دهد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، الیزابت سالمون در اول اوت به این سمت منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش این خبرگزاری، هدف از سفر این مقام به کره جنوبی جمع آوری اطلاعات درباره وضعیت حقوق بشر در کره شمالی و تهیه گزارش مربوطه برای سازمان ملل است. طبق گزارش‌ها، سالمون در طول اقامت خود در سئول همچنین قرار است با نمایندگان وزارت خارجه و وزارت اتحاد مجدد دولت کره جنوبی دیدار کند.

 تعدادی از کشورها، سازمانهای بین‌المللی و غیردولتی همواره پیونگ یانگ را به نقض حقوق و آزادی‌های بشر متهم می‌کنند. بر اساس اعلام دیده‌بان حقوق بشر، دولت کره شمالی به طور سیستماتیک تمام آزادی‌ها از جمله آزادی بیان، اجتماعات عمومی، اجتماعات و مذهب را نقض می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دولت کره جنوبی ، سازمان ملل ، کره شمالی ، کره جنوبی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دولت کره جنوبی سازمان ملل کره شمالی کره جنوبی سازمان ملل کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد

نوربخش دادشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی اظهار کرد: وزش باد لحظه‌ای شدید (اغلب در مناطق نیمه جنوبی)، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد تگرگ (اغلب در مناطق نیمه جنوبی استان) در خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه زمان شروع این هشدار را صبح شنبه و زمان پایان را اواخر وقت شنبه عنوان کرد.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی منطقه اثر فعالیت این سامانه را اغلب نقاط استان برشمرد.

داداشی صاعقه، تگرگ، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، کاهش‌دید و لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن روانآب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها را اثرات مخاطره‌ای فعالیت این سامانه عنوان کرد.

کد خبر 6094148

دیگر خبرها

  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟