Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: در راستای تسهیل در دسترسی مردم به کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی، طرح توزیع هوشمند کالا‌های اساسی در قزوین با نرخ مصوب دولتی از سال گذشته کلید خورد.

این مسوول گفت: در این راستا از استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های خلاقانه مبتنی بر فناوری روز دعوت کردیم تا از ظرفیت آن‌ها برای توزیع هوشمند کالا‌های اساسی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از طریق این استارتاپ‌ها انواع کالا‌های اساسی با نرخ تنظیم بازار از جمله مرغ و تخم مرغ پس از ثبت تقاضا از سوی مشتریان به درب منازل آن‌ها ارسال شد.

به گفته افلاطونی ، استارتاپ‌ها طی یکسال گذشته ۷۰ تن انواع کالای اساسی را در استان توزیع کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: توزیع هوشمند کالا‌های اساسی ضمن تسهیل در دسترسی شهروندان به مایحتاج عمومی، باعث کاهش ترافیک و معضلاتی همچون آلودگی هوا نیز می‌شود که در کنار آن، توزیع به وفور و مستقیم کالا‌های اساسی از طریق مراکز عرضه نیز صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده ذخایر مطمئنی از انواع کالا‌های اساسی در استان قزوین وجود دارد و هیچ کمبودی در بازار نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی استارت آپ کالا های اساسی استارتاپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: سال گذشته۳۰ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در محور‌های مختلف استان جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده کالا‌های جابجا شده شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالا‌های اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان