Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشیدیان از اجرای ورزش‌های خیابانی در کوهدشت با شعار "ایران شاد" به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعمت اله رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: دستورالعملی در وزارت ورزش مبنی بر اجرای ورزش‌های خیابانی با شعار ایران شاد در اماکن عمومی داریم که مردم در این راستا به بحث ورزش بیشتر ترغیب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه در طول چند هفته است که در سطح شهرستان در حال اجرا می‌باشد و قرار است به‌طور ویژه عصر روز چهارم شهریورماه به مناسبت هفته دولت در یکی از اماکن بزرگ کوهدشت برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت عنوان کرد: سوارکاری، فوتبال، کشتی، دومیدانی، رزمی، ورزش زورخانه‌ای و… ازجمله ورزش‌هایی است که در این برنامه اجرا می‌شوند.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی، ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش، ایجاد انگیزه و روحیه نشاط و… ازجمله اهداف برگزاری برنامه ورزش‌های خیابانی به شمار می‌رود.

رشیدیان گفت: جلسه هماهنگی اجرای این برنامه در فرمانداری کوهدشت برگزار شد و مقرر گردید که کلیه دستگاه‌های ذی‌ربط نهایت همکاری را در این راستا داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با اشاره به برگزاری جام پرچم در کوهدشت، بیان کرد: این برنامه در رشته ورزش مینی‌فوتبال در سطح بخش‌های شهرستان در حال برگزاری است و تیم‌های برتر هر بخش در فینال رده‌بندی کوهدشت به رقابت خواهند پرداخت و تیم قهرمان به مرحله استانی و در صورت موفقیت به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

وی افزود: برنامه ورزشی جام پرچم نیز باهدف دیده شدن استعداد ناب روستایی که فرصت دیده شدن را ندارند با ایجاد شرایط موردنیاز و در راستای ایجاد روحیه ورزشی در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش های خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین مباشری از اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، خدمات مومنانه و پروژه‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان همچنین از برگزاری اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، برگزاری بیش از ۱۰ پروژه عمرانی منازل محرومین، خدمات‌رسانی و برگزاری کلاس‌های تقویتی دانش آموزان، سرکشی از خانواده‌های شهدای جهادگر، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و برگزاری کلاس خاتم‌کاری و … در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6097067

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز