Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری هرمزگان در چهل و دومین بازدید خود از بندر شهید رجایی بندرعباس بر لزوم تهیه ساز و کارهای جدید به منظور اصلاح فرآیند واردات کالا تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، در راستای دستورات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حفظ حقوق بیت المال و تعیین تکلیف کالاهای موجود در بنادر و گمرکات، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برای چهل و دومین بار از بندر شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی قهرمانی همچنین با هدف نظارت بر پروژه انبارگردانی در محوطه ها و ترمینال های بندر شهید رجایی بندرعباس و بررسی موضوع اصلاح فرآیندهای جاری در بندر و گمرگ شهید رجایی، دستورات لازم را خطاب به مسئولان مربوطه صادر نمود.

وی در ادامه در جلسه ای با حضور مدیرکل بازرسی استان، مسئولان گمرک، اداره بنادر و دریانوردی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و پلیس امنیت اقتصادی حضور یافت.

قهرمانی در این نشست، بر لزوم تسریع در پیش بینی و تهیه ساز و کارهای جدید به منظور اصلاح فرآیند واردات کالا و همچنین؛ تهیه نرم افزار جامع و مشترک به منظور تبادل اطلاعات بین ادارات بنادر و دریانوردی، گمرک و صمت تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین به پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مأموریت داد؛ موضوع کانتینرهای مشکل دار شناسایی شده در پروژه سرشماری و انبارگردانی محوطه ها و ترمینال های بندر شهید رجایی بندرعباس را بررسی نموده و نتیجه را به سرعت اعلام نماید.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هرمزگان بندر شهید رجایی بندرعباس رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با هدف قدردانی و تجلیل از زحمات معلمان، زنگ سپاس معلم همزمان با سراسر کشور در مدارس استان نواخته شد.

وی افزود: آیین نمادین مراسم زنگ سپاس در بندرعباس در مدرسه شاهد شهید الله پرست برگزار شد.

هرمزگان ۳ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک