Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:47:28 GMT

اعتماد مردم به شدت نیازمند ترمیم است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۰۵۹۱

اعتماد مردم به شدت نیازمند ترمیم است

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به شدت نیازمند ترمیم اعتماد مردم هستیم.

حبیب الله جلیلی در جلسه شورای اداری خراسان شمالی که امروز ۳۰ مرداد ماه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ترمیم اعتماد مردم زمانی اتفاق می افتد که قول و عمل مسئولان یکی باشد؛ پس اگر خودمان را خادم مردم در جمهوری اسلامی می دانیم باید در مسئولیت ها تاثیر کنیم نه آنکه مسئولیت ها در ما اثر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دیدار دولت در شهریور سال گذشته با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار گفتند که دولت نیاز دارد به اعتماد مردم و این اعتماد آسیب دیده و نیازمند ترمیم است.

وی بیان کرد: همت ترمیم اعتماد مردم در مدیران استان دیده می‌شود و بارقه های امید نیز در مردم شکل گرفته است.

جلیلی گفت: تا سه سال بعد از انقلاب، دولت لیبرال بر سر کار آمد و پس از سال ۶۰ بود که دولت انقلابی مسند دار امور شد اما پس از ۲۸ روز دچار حادثه شد و بمبگذاری در دفتر حزب رخ داد.

وی همچنین با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور نیز گفت: در زمان تبادل اسرا کشور ما ۴۰ هزار اسیر عراقی و کشور عراق ۳۸ هزار اسیر ایرانی داشت.

وی ادامه داد: ارتباطی که حاکمیت نظام و جمهوری اسلامی با اسیران عراقی برقرار کرد به گونه‌ای بود که ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از اسرای عراقی نامه کتبی به صلیب سرخ دادند که قصد ماندن در ایران را دارند و نمی‌خواهند به عراق باز گردند. ۳ هزار نفر از اسرای عراقی نیز بدون اعلام قبلی در ایران ماندگار شدند.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ۲۰ هزار نفر از اسرای عراقی را باسواد کردیم، ۶۰۰ نفر را حافظ قران و ۱۱ هزار عمل جراحی نیز برای آن‌ها توسط کشور ایران انجام شد که این نوع ارتباط با اسرا، قابل مقایسه با ارتباط عراقی‌ها با اسرای ما نبود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اعتماد مردم به نظام خراسان شمالی اعتماد مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به ضرورت تعیین سقف ارزی برای عرصه تولید افزود: ۱۴۰ طرح نیمه تمام صنعتی و برخی از واحد‌های صنعتی موجود که نیازمند منابع ارزی برای خرید مواد اولیه هستند در انتظار تسهیلات قرار دارند. 
تیمور پورحیدری با بیان اینکه  واحد‌های صنعتی برای تامین سرمایه در گردش با توجه به نوسانات قیمت نیازمند تسهیلات با بازپرداخت بیش از ۲ سال هستند، افزود: واحد‌های صنعتی که جدید تاسیس شده اند، چون سابقه فعالیت ارزی ندارند در این خصوص با چالش جدی مواجه اند.
وی با اشاره به حمایت‌های وزارت صمت اضافه کرد: پیگیری‌های مستمر، الزام ثبت برنامه تولید، تامین ارز بخش تولید و بازرگانان از جمله اقدامات این وزارتخانه است. 
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان به صف انتظار دریافت ارز در بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد: بررسی‌ها حاکیست که سود تسهلات بانکی از ۳۱ تا ۳۹ درصد در حال افزایش است و بانک‌ها نیز غیررسمی به مشتریان اعلام می‌کنند که می‌توانند تسهیلات با این درصد پرداخت کنند.
وی، ابلاغ تسهیلات جدید و فوری را  مهمترین راهکار برای کارگشایی صنایع  گیلان در راستای تحقق شعار سال دانست.

دیگر خبرها

  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • نیازمند شبکه تنظیم‌گری کشوری هستیم
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • استولتنبرگ: اعتماد اوکراین به ناتو خدشه‌دار شده است
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد