Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعیان عراق فاش کرد که این چارچوب مذاکراتی را با احزاب کُرد و اهل تسنن درباره برگزاری جلسه پارلمان در خارج از منطقه الخضراء آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، فاضل موات، یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعیان عراق در گفتگو با بغداد الیوم گفت: احتمال اینکه جلسه پارلمان خارج از منطقه الخضرا برگزار شود، وجود دارد، چارچوب هماهنگی در حال انجام مذاکراتی در این خصوص با احزاب کُرد و اهل تسنن است اما هنوز محل برگزاری نشست تعیین نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موات با اشاره به اینکه احتمال دارد جلسه پارلمان برای انتخاب رئیس جمهور و در ادامه انتخاب نخست وزیر در استان سلیمانیه و یا هر جای دیگری برگزار شود، گفت: قانون این اجازه را به پارلمان و شوراهای استان‌ها می‌دهد که جلسات خود را هر جایی برگزار کنند.

این رهبر چارچوب هماهنگی شیعیان عراق افزود: جلسه پارلمان چه در منطقه الخضرا چه خارج از آن به زودی برگزار خواهد شد.

چارچوب هماهنگی کمی قبل موضعگیری خود را درباره خبرهای ضد و نقیضی که درباره تغییر محمد شیاع السودانی، کاندیدای نخست وزیری‌اش منتشر شده بودند، اعلام و تاکید کرد که شیاع کاندیدا می‌ماند.

کاطع الرکابی، یکی دیگر از رهبران چارچوب هماهنگی نیز به بغداد الیوم گفت: چارچوب هماهنگی جایگزینی برای شیاع مطرح نکرده و شیاع کاندیدای مورد توافق همه طرف‌ها در چارچوب است و خبرهای منتشر شده درباره کاندیداتوری رئیس یکی از دانشگاه‌ها و یا فرد دیگری به جای او صحت ندارند.

این رهبر چارچوب هماهنگی افزود: حضور در نشست گفتگوی ملی مهم‌تر است و ما باید طی چند روز آینده بار دیگر نشستی را برای اعلام از سرگیری نشست‌های پارلمان و انتخاب رئیس جمهور و پس از آن تعیین نخست وزیر برگزار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چارچوب هماهنگی شیعیان عراق منطقه الخضراء چارچوب هماهنگی جلسه پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد