Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@22:33:04 GMT

خواص بی نظیر عقیق کبود برای حفظ سلامتی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۰۶۰۰

خواص بی نظیر عقیق کبود برای حفظ سلامتی

سنگ عقیق کبود، یکی از جذاب ترین سنگ های معدنی و قیمتی است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این سنگ نماد خوش شانسی است و مردم بر این باورند که همراه داشتن آن باعث بخت و اقبال خوش است. این سنگ از مهمترین گونه های عقیق است و در کشورهای هند، یمن، ایران، چین، آلمان و برزیل یافت می شود. سنگ عقیق معمولا در طیف رنگی آبی تیره تا بنفش کم رنگ و سوسنی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رنگ آبی جذاب این سنگ دلیل استفاده از آن در صنعت جواهر سازی و ساخت زیورآلاتی چون انگشتر عقیق کبود می باشد. این سنگ از خواص بسیاری برای سلامتی بدن برخوردار است که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

 

خواص درمانی عقیق کبود برای بدن

عقیق کار شده در زیورآلاتی چون انگشترها، دستبندها و گردنبندها از خواص درمانی بیشتری برخوردار است که عبارت است از:

محافظت از فرد در دوران بارداری در برابر انرژی های منفی با همراه داشتن سنگ استفاده در اماکن مذهبی و معنوی به دلیل سطح بالای انرژی مثبت و شفابخش سنگ بهبود و کاهش دردهای مفصلی و استخوانی چون زانو درد، پا درد، کمر درد و رماتیسم بهبود بثورات پوستی از جمله جوش، آکنه و قرمزی پوست با قرار دادن سنگ عقیق کبود بر روی آن

 

تقویت و بهبود عملکرد دستگاه گوارش، روده بزرگ و کوچک، کیسه صفرا و پروستات تسکین دردهای عضلانی بدن بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن مراقبت از فرد در برابر دیابت و امراض قندی محافظت از قلب و جلوگیری از سکته قلبی دفع بیماری ها و ویروس ها از بدن کاهش التهابات پوست و بدن افزایش میل جنسی کاهش کم خونی و بی اشتهایی

 

خواص متافیزیکی عقیق کبود

این سنگ علاوه بر خواص درمانی، از خواص ماورائی و متافیزیکی نیز برخوردار است که به شرح زیر می باشد:

تقویت و افزایش اعتماد به نفس در گفتگو و ارتباطات اجتماعی تصریح گفتار و سخنوری به کمک سنگ عقیق کبود دفع انرژی های منفی و شیطانی از فرد کاهش استرس و رفع دلهره و نگرانی رفع بی حالی و خستگی های ذهنی کاهش سردردهای عصبی و میگرنی افزایش امنیت و قدرت عزت نفس فرد درمان افسردگی و اختلالات عصبی تنظیم و ایجاد تعادل بدن ایجاد احساس آرامش بخش

 

 

  خواص انواع انگشتر عقیق کبود

انگشتر نقره مردانه از جمله زیورآلات محبوب است که دارای نگین های متفاوتی چون عقیق کبود می باشد. این انگشترها در عین زیبایی، باعث افزایش انگیزه و اعتماد به نفس فرد می شود. در ادامه به معرفی انواع انگشتر نقره مردانه با نگین عقیق کبود می پردازیم:

انگشتر عقیق یمنی اصل انگشتر عقیق کبود یمنی اصل انگشتر نقره مردانه عقیق سوسنی یمنی 

پوشیدن انگشتر عقیق در روایات و احادیث آمده و همچنین سفارش بزرگان دین بوده است و این بدان معناست که خواص عقیق کبود در گذشته نیز وجود داشته است. انگشتر عقیق علاوه بر خواص ذکر شده دارای موارد زیر نیز است:

دفع بلایا و چشم زخم کاهش فقر و تنگدستی و افزایش رزق افزایش نشاط و شادابی

 

روش های بهره مندی از خواص عقیق کبود

روش های زیر برای استفاده صحیح از سنگ عقیق و نحوه برخورداری از خواص بی نظیر آن است که عبارت است از:

اولین راه برای بهره مندی از خواص سنگ عقیق کبود، نگهداری آن در نزدیک بدن است، برای این کار بهتر است سنگ را در جیب لباس، کیف و یا کوله پشتی خود قرار داده و از ارتعاشات مثبت آن استفاده کنید. اگر تمایل به بیرون نگه داشتن سنگ دارید بهتراست از انواع جواهرات و زیورآلاتی چون انگشتر عقیق کبود، گردنبند، گوشواره و یا دستبند آن استفاده کنید. نگهداری سنگ عقیق در نزدیک بدن به نحوی که با پوست بدن برخورد داشته باشد، ارتباط بیشتری با روح شما ایجاد می کند و در نتیجه قدرت و گرمای بدن را نیز افزایش می دهد. راه دیگر استفاده از عقیق کبود، نگهداری آن در مکانی است که نیاز به کمک بیشتری دارید. این مکان ممکن است خانه، محل کار، ماشین و یا هر جای دیگر باشد. در این صورت با قرار دادن سنگ در محل مورد نظر از خواص درمانی آن بهره مند خواهید شد. روش دیگر برخورداری از خواص عقیق کبود، نگهداری آن زیر بالشت است تا در هنگام شب خوابی آرام و بی دغدغه داشته باشید. اگر تمایل دارید سنگ عقیق را در ماشین و یا محل کار خود نگهداری کنید سعی کنید آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. زیرا این کار باعث از دست دادن انرژی های نهفته در سنگ خواهد شد.

 

قیمت انگشتر عقیق کبود

برای خرید انگشتر عقیق کبود می توانید از سایت صافات با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت استفاده کنید. قیمت انگشتر عقیق با توجه به فاکتورهایی چون اندازه نگین، نوع تراش، رنگ ، عیار نقره، نوع رکاب انگشتر و حکاکی های روی آن محاسبه می شود. با این حال قیمت انواع این انگشتر از رنج  750,000 تومان شروع و تا 7,000,000 تومان ادامه دارد.

 

 

قبل از خرید این نوع انگشتر بهتر است درباره نحوه تشخیص نگین اصل و یا خلوص عیار نقره آن اطلاعاتی کسب کرده و سپس اقدام به خرید کنید. این روزها به دلیل گستردگی زیورآلات در بازار و وجود دلال ها، امکان خرید واقعی به سختی اتفاق می افتد. همچنین ممکن است مبلغ بیشتری بابت محصولی بی کیفیت و تقلبی پرداخت کنید. به همین دلیل پیشنهاد می شود خرید را تنها از فروشگاه های اینترنتی معتبر و یا سازندگان حقیقی این کسب و کار انجام دهید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا عقیق کبود عقیق کبود خواص درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرم معجزه

سلام دوستان عزیز امروز میخواهم کرم معجزه معرفی میکنیم چند بخش تقسیم کرد یکی از مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن راحتی از بین میبرد راحتی از بین میبرد جهت عمده با ما در تماس باشید. در ادامه وبسایت پماد خشخاش عمده چیست؟ پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید فروشگاه شیک کویین نمونه محصولات در کانال روبیکا و واتساپ برای شما عزیزان گذاشتم حتما به کانال ما سر بزنید شماره کانال 09031005468درخدمت شما هستیم

ترکیبات کرم معجزه گیاهی اصل جلد قرمز

پاستور درجه یک مرهم قهوه ای مرهم سبز روغن آرگان عصاره شیرین بیان سفید آب نقره زرد چوبه خاکشیر ارچ

ویژگی کرم معجزه گیاهی ضد لک و کک لک های بارداری از بین بردن جای جوش صورت پاکسازی پوست صورت کاهش دهنده عالی سیاهی دور چشم ضد التهاب و درمان آفتاب سوختگی پیشگیری کننده چین و چروک صورت ترمیم کننده سلول های آسیب دیده میزان رضایت بالا اثر بخشی بعد از 7 روز مواد گیاهی روغن هسته انگور روغن نارگیل عصاره شیر الاغ کرم دست ساز است ویتامینe کرم گلدن شاین عمده ضد لک کاربرد چیست؟

چگونه معجزه دست ساز مصرف کنیم؟

هر شب قبل از خواب صورت خود را با آب( کرم معجزه با صابون رزد چوبه ) شستشو بدین تا کاملا تمیز شود و زمانی که پوست صورت خشک کردن صورت خود مقداری از کرم وایت رز را بر روی صورت بزنید و به خوبی ماساژ دهید.

توجه داشنه باشید هیچ نوری در هنگام خواب نباشه.

چقدر مدت زمان کرم معجزه وی ای پی روی پوست بماند؟ حتما باید 7 ساعت روی پوست بماند.

صبح پس از بیدار شدن حتما صورت خود را با مجدد شستشو دهید، این کار را هر شب تکرار کنید تا به نتیجه برسید. حتما در طول روز ضد آفتاب بی رنگ وکالی و آبرسان خوب مصرف کنید

خواص کرم معجزه با صابون صندل اصل 

خواص کرم معجزه را میتوان به چند بخش تقسیم کرد که مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن برایپوست صورت و حتی پوست بدن هم میباشد ، این کرم با کاهش رنگدانه های پوست و ترمیم مجدد آن لک های قدیمی که شامل لک های دوران بارداری و یا لک های آفتاب سوختگی میباشد را به راحتی از بین میبرد ، همچنین اگر مرتب جوشمیزنید و نمیدونید چیکار کنید ترکیبی از صابون معجزه و همچنین این کرم یک راهکار تست شده و جوابگو برای این مشکل شماست

کرم معجزه شب چه عوارضی دارد

همونطور توضیح دادیم عوارض معجزه دست ساز فیک خرید کرم هست که پوست دوچار مشکل میکنند

پیشنهاد بنده این هست که در صورتی که پوستتان لک ندارد از کرم های ضد لک حتی گیاهی استفاده نکنید از محصولات کرم های ابرسان تهیه کنند در فروشگاه شیک کویین خرید کنید.کرم وایت رز عمده  موجود هست.

 

 

خواص کرم دست ساز گیاهی چیست؟

1- روشن کننده و ضد آکنه قوی پوست

2- مناسب برای لک و جای جوش

3- کاهش منافذ باز پوستی

4- لیفت کننده و سفت کننده پوست

5- از بین برنده لک صورت

6- کاملا گیاهی

7- مناسب برای خانم ها و آقایان

کاربرد کرم معجزه شب چیست؟

فرق کرم وایت رز و کرم معجزه

دیگر خبرها

  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم)
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • کرم معجزه