Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@12:15:20 GMT

شروع لاغری با خرید کفش اسکچرز از پارسی بای

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۰۶۰۱

شروع لاغری با خرید کفش اسکچرز از پارسی بای

به نقل از سایت پارسی بای ، در دنیای امروز کفش های بسیار زیادی برای پیاده روی و ورزش کردن در بازار عرضه شده اند اما همه ی آن ها از کیفیت خوب و مناسب برخوردار نیستند و به سلامت انسان آسیب وارد می کنند. اما اسکچرز گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در ورزش و پیاده روی کردن هستند ، در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دنیای امروز کفش های بسیار زیادی در بازار به فروش میرسند و متاسفانه برخی از اشخاص زمانی که به خرید میروند تنها از روی ظاهر کفش تصمیم به خرید آن می گیرند و به راحتی کفش اهمیتی نمی دهند و در آخر زمان ورزش کردن و پیاده روی دچار ناراحتی در ناحیه پا و کمر می شوند. همانگونه که میدانید پا جزء قلب دوم انسان محسوب می شود و نگهداری از آن اهمیت بسیار زیادی دارد. چنانچه نمیدانید چه برندی از کفش برای شروع ورزش و لاغری مناسب است پیشنهاد ما به شما اسکچرز است. این برند با تولید کفش های مخصوص پیاده روی و ورزش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و رضایت بسیاری از افراد را گرفته است. اما متاسفانه کفش های فیک بسیار زیادی در بازار به فروش میرسند و برخی از اشخاص آن ها را با نام کفش اصل تهیه می نمایند ، اما برای جلوگیری از این موضوع بایستی از فروشگاه های معتبر و نمایندگی ها کفش مورد نظرتان را خریداری نمائید. فروشگاه پارسی بای یکی از نمایندگی های اصلی شرکت اسکچرز در ایران است که با خیال راحت می توانید کفش مورد نیازتان را انتخاب و تهیه نمائید.

 

شروع لاغری با خرید کفش اسکچرز از پارسی بای

در صورتی که قصد خرید کفش مخصوص ورزش و پیاده روی برای لاغری را دارید بهترین گزینه برای شما کفش های مخصوص ورزش اسکچرز است. این برند با تولید کفش های باکیفیت و مرغوب خود ، کفش های بسیار مناسبی را در بازار به فروش میرساند. شرکت اسکچرز با بهره گیری از بالشتک های تزریقی EVA در کفی کفش های خود ، باعث افزایش دوام و نیز جذب شوک در زمان راه رفتن می شود و همچنین آسیب های ناشی از شوک بر بدن را کم تر میکند. با بهره گیری از کفش های مموری فوم اسکچرز اورجینال پس از پیاده روی و ورزش دچار پا درد و کمر درد نخواهید شد زیرا از فشار و ضربه به پا جلوگیری می کنند و بدون ایجاد هیچ گونه مشکل و دردی می توانید به وزن دلخواه خود برسید.

فناوری هایی که پای شما زمان ورزش به آن احتیاج دارد

فناوری هایی که اسکچرز در طراحی کفش های مخصوص ورزش خود به کار می برد جزء همان تکنولوژی هایی است که پای شما به آن احتیاج دارد و وجود آنها ضروری است. در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

 

مموری فوم

احتمالا در مورد کفی های طبی بسیار زیاد شنیده اید ، کفی هایی که نه تنها منجر به راحتی بیشتر پا می شوند بلکه از دفرمه شدن و آسیب به پا نیز جلوگیری می نمایند. کفش های مموری فوم اسکچرز نیز تمامی این خصوصیت ها را در بر می گیرند و به یکی از معروف ترین کفش های طبی در دنیا مشهور هستند که شامل خصوصیت های زیر می شوند.

حفظ تعادل بیشتر در زمان راه رفتن افزایش راحتی بیشتر کفش جلوگیری از فشار به پاشنه و ساق پا GRIP TECHNOLOGY برای عدم لیز خوردن

 

یکی از مهم ترین خصوصیت های کفش های اسکچرز GRIP TECHNOLOGY یا همان ضد لغزندگی است. اهمیتی ندارد که بر روی چه سطحی قدم میزنید ( چه چرب باشد چه خیس ) ، خصوصیت ضد لغزندگی در کفش های اسکچرز به هیچ عنوان اجازه لیز خوردن را نمیدهد.

Goga Max برای انعطاف پذیری بیشتر

چنانچه به دنبال کفشی هستید که انعطاف پذیر باشد و پا داخل آن راحت باشد ، کفش های Goga max اسکچرز ، گزینه بسیار مناسبی برای شما است. این فناوری ، نرمی و انعطاف پذیری کفش را به صورت چشم گیری بالا میبرد و منجر به کاهش فشارهای وارده به پا در زمان راه رفتن می شود.

خرید اینترنتی کفش اسکچرز

سایت پارسی بای ، بانی مد ، دیجی استایل و دیجی کالا بزرگترین فروشگاه های فروش کفش اسکچرز به صورت آنلاین هستند. فروشگاه پارسی بای ضمانت اصالت کالا را به شما عزیزان میدهد و با خیالی آسوده از اصل بودن کالا می توانید کفش مورد نظر خود را انتخاب و درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه پارسی بای انواع کفش زنانه اسکچرز ، کفش دخترانه اسکچرز ، کفش مردانه اسکچرز و کفش پسرانه اسکچرز را در طرح و رنگ بندی های متنوعی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و شما با مراجعه به سایت parsibuy.shop می توانید براساس نوع احتیاج خود کفش مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمائید.

منبع parsibuy.shop

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا بسیار زیادی پیاده روی کفش مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامطمئن بودن روش پیکر تراشی برای لاغری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید صاحب حسینی‌نژاد با اشاره به تمایل به انجام عمل‌های زیبایی از جمله پیکرتراشی اظهار کرد: در حال حاضر عمل‌های زیبایی به ویژه پیکرتراشی در سطح جامعه بسیار فراگیر شده است در حالی که باید توجه شود این جراحی‌ها، عمل‌های درمانی هستند؛ همان طور که افراد برای بسیاری از بیماری‌ها مانند بیماری قلبی و گوارشی به پزشک مراجعه می‌کنند باید برای انجام عمل‌های زیبایی نیز به پزشک مربوطه مراجعه کنند.

وی افزود: در مدت آموزش جراحی پلاستیک و زیبایی به جراحان فوق تخصص، آموزش‌هایی ارائه می‌شود تا بسیاری از مراجعه‌کنندگان را از انجام عمل‌ها منصرف کنند. یادمان باشد که فرد برای انجام عمل زیبایی به ویژه پیکرتراشی باید از هر نظر در سلامت کامل عمومی باشد. به هیچ عنوان نباید دیابت داشته باشد و در صورت داشتن این بیماری، باید دیابت کنترل شده باشد. همچنین فرد نباید بیماری تیروئید داشته باشد و در صورت داشتن این بیماری، باید کنترل شده باشد.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بیان کرد: زمانی که فردی به یک پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی مراجعه می‌کند باید ارزیابی‌های قبل از عمل برای وی انجام شود. به طور مثال فاکتور‌های خون، دیابت، تیروئید، کبد و کلیه بررسی شود و فرد باید از هر نظر در سلامت کامل باشد یا بیماری وی تحت کنترل باشد.

حسینی‌نژاد عنوان کرد: پیکرتراشی شامل آبدومینوپلاستی، لیپوساکشن و لیپوماتیک است. لیپوماتیک‌ها، جراحی‌هایی هستند که تنها تجمع موضعی و کوچک چربی در سطح بدن را برطرف می‌کنند، اما لیپوساکشن بسیار فراگیرتر است و چربی‌های قسمت‌های مختلف بدن را تخلیه می‌کند.

وی افزود: آبدومینوپلاستی نیز یک عمل جراحی است که بر لیپوساکشن افزوده می‌شود. در این جراحی، شاخص توده بدنی برای شروع عمل‌های پیکرتراشی بسیار مهم است و فردی که تحت این جراحی قرار می‌گیرد باید شاخص توده بدنی مناسبی داشته باشد و دچار چاقی‌های مفرط نباشد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه عمل‌های جراحی پلاستیک برای کاهش وزن نیستند، گفت: اگر فردی احساس چاقی می‌کند یا از وزن خود رضایت ندارد به هیچ عنوان نباید به فکر عمل جراحی پلاستیک زیبایی باشد بلکه قبل از آن باید به همکاران متخصص تغذیه یا متخصصان چاقی مراجعه کند و در نهایت پس از کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل، به جراح پلاستیک مراجعه کند.

وی افزود: تاکید می‌شود کسانی که عمل‌های زیبایی انجام می‌دهند خود را به عنوان بیمار فرض کنند بنابراین بیمار حتما باید به پزشک مراجعه کند و به جز پزشکان دوره‌دیده جراحی پلاستیک که در عمل‌های سخت تبحر دارند، نباید به فرد دیگری مراجعه کرد.

حسینی‌نژاد گفت: جراحی‌های پیکرتراشی با عارضه و مرگ و میر همراه هستند. اگر فردی از نظر سلامت عمومی و ایمنی در شرایط مناسب و ایده‌آل نباشد شانس آسیب، عارضه و مرگ و میر برای وی وجود دارد بنابراین تاکید می‌شود برای انجام جراحی به متخصص جراحی پلاستیک مراجعه شود تا همه جنبه‌های عمومی بررسی و سنجیده شود.

وی افزود: کار‌های زیبایی باید توسط پزشک متخصص زیبایی انجام شود و کلینیک‌های زیبایی یا کسانی که در این خصوص فعالیت دارند، صلاحیت انجام این کار را ندارند. این عمل‌ها توام با عارضه و مرگ و میر هستند و فرد باید در شرایط بسیار مناسب جراحی شود.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی میمند
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • شعر و ادب پارسی دومین زبان جهان اسلام است
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • نامطمئن بودن روش پیکر تراشی برای لاغری
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته