Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا؛ «سعدی مصطفی‌زاده» در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر افزود: احداث بیمارستان موقت و راه‌اندازی کلینیک درمانی توسط سپاه پاسداران با مشرکت سایر نهادها از دیگر پروژه های در حال انجام در حوزه بهداشت و درمان است.

وی در ادامه گفت: در حوزه راه به عنوان شریان اصلی توسعه اقدامات خوبی در زمینه روکش آسفالت و بهسازی محورهای اصلی و فرعی انجام و یا در حال انجام است و یکی از مهمترین این پروژه ها تعریض محور روانسر به پاوه است که می تواند تحولی بزرگ در حوزه راه های شهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در روانسر ادامه داد: با پیگیری های انجام شده خوشبختانه در حوزه گازرسانی بسیاری از روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند و خوشه نهرابی با بیش از ۵۰ روستا در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

مصطفی‌زاده با بیان اینکه با مشارکت سپاه پاسداران پروژه آبرسانی چندین مجتمع آغاز و یا در حال پیمان سپاری است که با انجام این پروژه ها مشکلات بسیاری از روستاهای شهرستان برطرف خواهد شد اضافه کرد: ساماندهی فاضلاب محلات حاشیه نشین و حفر چاه آب شرب شهر شاهو از دیگر اقداماتی است که در دست انجام است.

وی اظهار داشت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر روانسر بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر هیات دولت به استان نیز ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته تا سرعت بیشتری بگیرد.

فرماندار روانسر افزود: مهمترین مولفه برای بهبود فضای کسب و کار توجه به زیرساخت های کشاورزی و شهرک های صنعتی است که بر همین اساس اعتبارات خوبی را برای این حوزه ها در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی و ایجاد نشاط امیدآفرینی است گفت: در این برهه حساس مهمترین رسالت مدیران جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

در پایان این نشست از خدمات «حسن بهرامی» معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری روانسر قدردانی و «کمال شهسواری» به عنوان معاون جدید فرمانداری روانسر معرفی شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها هفته دولت روانسر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری افتتاح طرح پاوه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت روانسر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دولت روانسر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری افتتاح طرح پاوه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

به گزارش ایسنا، استاندار آذربایجان شرقی نیز اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده را به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه سال جاری منوط کرد. 

مالک رحمتی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد فوق الذکر به بهره برداری برسد. 

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

جاده فعلی ایلخچی در مسیر تبریزـ آذرشهر  با ۵۲ هزار تردد خودرویی در شبانه‌روز پرترددترین محور ارتباطی استان بعد از آزاد راه شهید کسایی است.

با توجه به موقعیت شهر ایلخچی در مسیر شریان ارتباط اصلی استان‌های آذربایجان شرقی ـ آذربایجان غربی و کردستان و از طرفی استقرار صنایع و کارخانه‌ها از جمله شهرک‌های صنعتی موجود در منطقه، ترافیک فزاینده بین شهری در مسیر تبریز ـ آذرشهر را افزایش داده و در شهر ایلخچی ایجاد گره ترافیکی سنگینی را در طول شبانه روز موجب می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی