Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@19:36:13 GMT

قاسم حدادی‌ فر: دوست داشتم بیشتر فوتبال بازی کنم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۰۷۶۹

مربی ذوب‌آهن می‌گوید تازه فوتبال را کنار گذاشته و این شرایط برایش سخت است چون دوست داشت بیشتر فوتبال بازی کند

قاسم حدادی فر در خصوص شرایط ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، قاسم حدادی‌ فر درباره عملکرد ذوب‌آهنی‌ها در دو هفته اخیر لیگ برتر به ایسنا گفت:

قرعه‌ سختی به ما خورد و دو بازی سخت را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما در این دو بازی خوب کار کرد و به جز اشتباه آخر بازی مقابل تراکتور، کیفیت خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. هنوز خیلی جای کار داریم و می‌خواهیم با کار بیشتر نواقص تیم را برطرف کنیم. باید ببینیم در ادامه رقابت‌ها چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او ادامه داد:

فلسفه کادرفنی این است که بازی به بازی پیش بروند. همه با انگیزه و با انرژی پیش می‌روند تا به آمادگی بهتری برسیم. ما با یک کار تیمی شروع کردیم و با کار تیمی ادامه خواهیم داد. می‌دانیم در این شرایط کار سخت است و باتوجه به هزینه‌هایی که دیگر تیم‌ها انجام‌ می‌دهند، رقابت سخت می‌شود اما در بین بازیکنان انگیزه و شور زیادی وجود دارد.  

مربی ذوب‌آهن درباره مربی‌گری و نشستن روی نیمکت ذوب‌آهن گفت:

من تازه فوتبال را کنار گذاشتم. برای من هنوز شرایط سخت است و دوست داشتم بیشتر فوتبال بازی کنم. اکنون دارم تلاش می‌کنم در مربی‌گری تجربه کسب کنم و از نظر تئوری و فنی پیشرفت کنم. کلاس‌های مربی‌گری C را پشت سر گذاشتم و به زودی در کلاس‌های مربی‌گری درجه B موفق عمل کنم.

او همچنین ادامه داد:

امیدوارم بتوانم در این مسیر موفق باشم. تمام هدفم این است که پله پله پیش بروم و به تجارب بیشتری برسم. به سرمربی‌گری در درجات بالاتر فکر می‌کنم و می‌خواهم در آینده ارائه گر یک فوتبال خوب برای تیمم باشم. تلاش می‌کنم به هدفی که دارم برسم.

او در پایان درباره پیش بینی‌اش از رتبه ذوب‌آهن در پایان لیگ گفت:

خیلی از تیم‌ها هزینه کردند و تیم ما توان رقابت با آن‌ها را نداشته اما امیدواریم بتوانیم نسبت به فصل گذشته رتبه بهتری را کسب کنیم. فلسفه باشگاه هم همین است به جوان گرایی و کسب رتبه‌ای بهتر فکر می‌کنیم.

اخبار داغ 

مهدی طارمی همچنان بلای جان اسپورتینگ لیسبون حمله‌ بهروز رهبری فرد به یحیی گل محمدی؛ ولگردی بازیکنان پرسپولیس قابل تحمل نیست! هواداران آرسنال خطاب به هواداران بورنموث: همراه با منچستریونایتد به چمپیونشیپ سقوط می کنید آنتوان گریزمان از مدل موی جدید خود رونمایی کرد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مربی گری ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش سرمربی مشهور سال‌های نه جندان دور، با شغلی متفاوت به فوتبال بازگشت. مربی‌ای که پورتو را به قهرمانی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ هدایت کرد، تصمیم گرفت تا وارد بخش مدیریت در فوتبال شود.  

این قبلا یک فرضیه بود، اما اکنون رسمی شده است و ویاش بواش حداقل تا سال ۲۰۲۸ به عنوان رئیس باشگاه پورتو انتخاب شد. مربی سابق چلسی، تاتنهام، زنیت، شانگهای SIPG و المپیک مارسی به دوران ۴۲ ساله پینتو دا کوستا در پورتو در سمت ریاست باشگاه پورتو پایان داد و در انتخابات به عنوان رئیس باشگاه رای آورد.

تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت ۴۸ ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول