Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:04:54 GMT

راهنمای خرید مبل چستر با دیجی چوب

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۰۷۸۶

راهنمای خرید مبل چستر با دیجی چوب

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید مبلی تهیه کنید؛ اما از نوع و مدل آن مطمئن نباشید. شاید هم مدل آن را انتخاب کرده‌اید؛ اما از خود می‌پرسید که چطور باید مبل خوب و بد را از هم تشخیص بدهم؟

راهنمای خرید مبل چستر

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید مبلی تهیه کنید؛ اما از نوع و مدل آن مطمئن نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید هم مدل آن را انتخاب کرده‌اید؛ اما از خود می‌پرسید که چطور باید مبل خوب و بد را از هم تشخیص بدهم؟ امروز سعی داریم به شما کمی در این زمینه اطمینان خیال بدهیم؛ آن هم با معرفی مبل پادشاهان!

آیا تابه‌حال نام مبل چستر به گوشتان خورده است؟ چستر یک نام آشنا در زمینه‌ی مبلمان است. بااین‌حال اگر پاسخ شما منفی است؛ مطمئن باشید که این نوع مبل را دیده‌اید یا حتی توجه شما توسط آن جلب شده است، فقط اسم آن را نمی‌دانسته‌اید. این مبل، امروزه جزو پرفروش‌ترین انواع مبل‌ها بین مبلمان و کاناپه‌ها به شمار می‌رود. چستر، مبلی است که از طرفی ظاهر اشرافی دارد و از طرف دیگر به‌قدری راحت است که آن را در دسته‌ی مبل‌های طبی و راحتی قرار می‌دهند. پس با این اوصاف چه چیزی این مبل را برای به ‌وجود آمدن چنین ساختاری و یا حتی خرید، خاص می‌کند؟ خب، برای اینکه با یکی از بهترین مبل‌های موجود در دنیا آشنا شوید و فاکتورهای یک مبل خوب را بدانید، همچنان با ما همراهی کنید تا در ادامه به آن‌ها پی ببرید.

قیمت مبل چستر و عوامل موثر بر آن

چوب

مبل‌هایی که به نام چستر تولید می‌شوند، برخلاف مبل‌های سلطنتی چوب زیادی ندارند؛ بنابراین سخت و خشک نیستند. با این‌حال همان مقدار چوبی هم که بکار می‌رود، باید جنس باکیفیت، مرغوب و محکمی داشته باشد. کلاف مبل راحتی چستر از چوب‌های مستحکم نراد یا چوب روس می‌باشد و برای ساخت نما و پایه‌های آن نیز چوب راش یا توسکا بکار می‌رود. متاسفانه برخی از تولیدکننده‌ها از چوب ضعیف و نامرغوبی مثل چوب سفید استفاده می‌کنند؛ پس حتما لازم است با دقت کافی مبل خود را انتخاب کنید تا پس از مدت کوتاهی مجبور به تهیه‌ی مبلمان جدید نشوید.

دسته و بازوها

یکی دیگر از ویژگی‌های مبل‌های چستر، ظاهر زیبا و ظریف دسته‌ها، بازوها و پشتی‌های آن است. چنین ساختاری هم فضای راحتی برای نشستن و استراحت‌کردن فراهم می‌نماید و هم اینکه دکوراسیون خانه‌ی شما را ازاین‌رو به آن رو می‌کند.

پارچه

از موارد مهمی که در تولید مبل چستر با نهایت دقت انجام می‌شود، انتخاب پارچه‌های زیبا و مرغوب است. رایج‌ترین پارچه‌ای که در این مبل‌ها بکار می‌رود، پارچه چرم و پارچه ای می‌باشد. علاوه‌برآن پارچه‌های مخمل از جمله پورشه و جاسمین و همچنین پارچه‌های طرح چرم مثل پارچه مبلی لارسن، پارچه مبلی هانزو، پارچه مبلی گرانیت نیز در تولید مبل راحتی چستر استفاده می‌شوند. همچنین روی پارچه‌ها لمسه‌کاری‌های ظریفی انجام می‌گیرد که جذابیت مبل‌ها را چندین برابر می‌کنند.

اما این پارچه‌ها چه ویژگی دارند که در این مبل مرغوب و محبوب بکار می‌روند؟

پارچه‌های گفته شده با شستشو و یا نور آفتاب، تغییر رنگ نمی‌دهند و همچنان رنگ اولیه‌ی خود را حفظ می‌کنند. بعلاوه کیفیت آن‌ها به‌قدری بالا است که هوای گرم موجب تعریق و هوای سرد موجب جذب سردی در آن‌ها نمی‌شود.

تنوع رنگ

مبل‌های چستر در هر رنگی که بخواهید تولید می‌شوند و تنوع آن‌ها بسیار زیاد است، از جمله رنگ‌های طوسی، عسلی، سفید، مشکی، نسکافه‌ای، سبز، زرد و... . بااین‌حال مبل چستر طوسی، نسکافه‌ای و رنگ‌های هم‌خانواده‌ی قهوه‌ای فروش بیش‌تری دارند.

پس این فاکتورهای گفته‌شده را هنگام خرید به یاد داشته باشید تا مبلمان خود را بدون هیچ‌گونه پشیمانی و با تضمین صددرصدی خریداری نمایید.

انواع مدل مبل چستر

مبل‌هایی که تحت نام چستر تولید می‌شوند، به دلیل راحتی و زیبایی که دارند، از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. بنابراین پیشنهادات بسیاری در برابر شما خریداران عزیز وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها، مبلی که بیش از همه دوست دارید را انتخاب کنید.

مدل‌هایی که تحت عنوان مبل‌های چستر ارائه می‌شوند عبارت‌اند از:

کلاسیک

آلفردو

گردون

مکعبی

اداری

دسته عصایی

ال (L)

قایقی

نیمه استیل

خرید مبل چستر

دیجی چوب به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌ها در صنعت مبلمان و محصولات چوبی به شمار می‌رود. شما می‌توانید هر نوع مبلی بخصوص چستر را در آن بیابید و به مشخصات آن از جمله جنس مواد به‌کاررفته، تعداد نشیمن و قیمت مبل چستر و... قبل از خرید پی ببرید. در ادامه چند نمونه از مبلمان چستر که توسط این فروشگاه با بهترین کیفیت عرضه می‌شود، معرفی شده است.

مبل راحتی ال چستر الینو

مبل چستر جدید ال یکی از بهترین مدل‌های این مبل است که از چوب روس و پارچه‌های مازراتی و پارچه مبلی سافت تولید شده است. مبل‌ها و نشیمن‌های آن به‌صورت ال و یک شزلون می‌باشد که البته میز را هم باید به این مجموعه اضافه کرد. نشیمن آن، اسفنج ۳۰ کیلویی پرتراکم است که حتی بعد از مدت‌ها استفاده هم دچار فرورفتگی نمی‌شود و همچنان ظاهر ایده‌آل خود را حفظ می‌نماید.

مبل راحتی ال چستر الینو

شامل: مبل ال + شزلون + پاف جلو مبلی

استفاده از چوب روس در بدنه و پایه های فلزی

رانتخاب رنگ و پارچه به دلخواه

برای مشاهده و خرید محصولات به فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه نمایید. https://digichoob.com

مبل راحتی چستر تخت‌خواب‌شو زیگما

مبل راحتی تخت‌خواب‌شو هم با استفاده از چوب روس و پارچه‌های مازراتی و چرم و پارچه مسکو تولید شده است. در پشتی‌های آن لمسه‌کاری یا دکمه‌دوزی‌های ظریفی نیز انجام شده‌اند که ظاهر این مبل را زیباتر کرده‌اند. این مبل شامل ۲ کاناپه‌ی سه نفره با مکانیزم تخت‌خواب‌شو و ۲ مبل تک نفره است.

مبل راحتی چستر تخت‌خواب‌شو زیگما

شامل: دو عدد کاناپه 3 نفره تخت خوابشو + دو عدد مبل تک نفره

استفاده از چوب روس در بدنه و و چوب راش گرجستانی در پایه ها

رانتخاب رنگ و پارچه به دلخواه

برای مشاهده و خرید محصولات به فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه نمایید. https://digichoob.com

مبل چستر کلاسیک آلبرتا

ضمن ظاهر زیبا و متفاوتی که مبل چستر آلبرتا در مقایسه با سایر انواع آن دارد، لمسه‌کاری‌های آن نیز زیبایی‌اش را افزوده‌اند و بعلاوه سطح مبل را برای نشستن و تکیه‌دادن متناسب کرده‌اند. چوب‌های مورداستفاده برای آن، راش و روس و پارچه‌ها نیز مازراتی و هانزو می‌باشند. به‌واسطه‌ی اسفنج مرغوبی که در تولید آن استفاده شده است، نشیمن آن حالت ارتجاعی خود را حتی بعد از سال‌ها همچنان مثل روز اول حفظ می‌کند.

مبل راحتی چستر کلاسیک آلبرتا

شامل: دو عدد کاناپه 3 نفره گوشواره ای + دو عدد مبل تک نفره

استفاده از چوب روس در بدنه و و چوب راش گرجستانی در پایه ها

رانتخاب رنگ و پارچه به دلخواه

برای مشاهده و خرید محصولات به فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه نمایید. https://digichoob.com

با دیجی چوب بهترین مبلمان را تهیه کنید

همان‌طور که متوجه شدید، مبل چستر یکی از بهترین مبل‌های موجود در بازار است که در مقایسه با سایر مبل‌ها، در صدر جدول فروش قرار گرفته است. دلیل این امر، راحتی این مبل با وجود ظاهر شیک آن است. نه فقط ظاهر، مبل‌های چستر اصل از بهترین نوع چوب و پارچه تولید می‌شوند که منجر به افزایش مرغوبیت و طول عمر آن‌ها می‌شود. دیجی چوب ضمن ارائه مشخصات محصول با کمال صحت و راستی، مبلمان مرغوب و زیبایی را همراه با ضمانت و گارانتی در اختیار شما قرار می‌دهد. در ضمن تعیین رنگ و پارچه را نیز به مزایای خرید از دیجی چوب بیفزایید. با این اوصاف بدون شک یک خرید بی‌دغدغه و حرفه‌ای را تجربه خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام: ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

کد خبر 598326

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مبلمان مبل دکوراسیون مدرن دکوراسیون خانه دکوراسیون داخلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مبل راحتی چستر تولید می شوند یکی از بهترین مبل های چستر رنگ و پارچه تخت خواب شو پارچه مبلی پارچه ها مبل چستر پایه ها مبل ها دو عدد مدل آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی

برای خرید قطعات ماشین لباسشویی از پخش قطعات لباسشویی، لازم است مرکز پخشی را انتخاب کنید که محصولات تولید داخل و خارج و اصل و استوک را داشته باشد.

خرید قطعات ماشین لباسشویی از پخش قطعات لباسشویی

اگر به‌دنبال یک قطعه کمیاب برای ماشین‌ لباس‌شویی قدیمی خود هستید و یا می‌خواهید از مرکز پخش عمده قطعات لباسشویی، انواع لوازم لباسشویی را برای مغازه خود بخرید، این مقاله اطلاعاتی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در اینجا اطلاعات مفیدی را درباره لوازم ماشین لباسشویی، تولیدکنندگان قطعات لباسشویی و پخش قطعات لباسشویی ارائه می‌کنیم.

بورس قطعات لباسشویی در تهران کجاست؟

بورس قطعات لباسشویی در تهران، همین‌جا زیر انگشتان شما قرار دارد! دیگر لازم نیست برای پیداکردن نمایندگی قطعات لباسشویی و خرید قطعات لباسشویی، تهران را بگردید. شما می‌توانید برای فروش عمده قطعات لباسشویی به‌راحتی و با کلیک روی این لینک، قیمت قطعات ماشین لباسشویی را متوجه شوید و انواع این قطعات را از مرکز آنلاین قطعات لباس شویی خریداری کنید.

انواع قطعات یدکی ماشین لباسشویی

قطعات یدکی لباسشویی معمولا چند نوع‌اند:

•قطعات لباسشویی اصلی

•قطعات استوک

•قطعات تولیدی وارداتی

•قطعات تولید داخلی

در ادامه با هر کدام از این قطعات و موارد مصرف آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

قطعات لباسشویی اصلی

لوازم یدکی ماشین لباسشویی اصلی، قطعاتی هستند که توسط شرکت سازنده ماشین لباسشویی و یا یک شرکت معتمد آن ساخته می‌شوند. این قطعات کیفیت بسیار بالایی داشته و از نظر عملکرد و دوام، تفاوتی با قطعات داخلی ماشین لباس‌شویی اصلی ندارند.

قیمت قطعات لباسشویی اصل از سایر قطعات تولیدی، وارداتی و استوک بیشتر است. معمولا این قطعات تنها در نمایندگی‌ها فروخته می‌شوند. اما با توجه به مشکلات ناشی از تحریم‌های علیه ایران، برخی از برندهای معروف لوازم خانگی، نمایندگی در داخل ایران ندارند. به‌همین دلیل نیز برخی از مراکز فروش قطعات لباسشویی، این قطعات را به‌شکل غیررسمی از نمایندگی برندها در کشورهای همسایه خریداری کرده و وارد کشور می‌کنند.

اگر قصد خرید قطعات اصلی را دارید، لازم است با ثبت شماره‌ای که روی قطعه حک شده است در سایت فروشنده، از کیفیت و اصل‌بودن محصول مطمئن شوید.

قطعات استوک

قطعات استوک به قطعات اصلی دست دوم گفته می‌شود. برخی از قطعات ماشین لباسشویی بسیار گران هستند و یا به دلیل قدیمی‌بودن دستگاه و یا مشکلات مربوط به تحریم‌ها به ایران وارد نمی‌شوند. در این موارد می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را از یک مرکز فروش قطعات استوک لباسشویی خریداری کنید. این مراکز، قطعات اصلی دست دوم، اما سالم را از دستگاه‌های اسقاطی خارج کرده و یا به داخل کشور وارد می‌کنند.

برای خرید قطعات استوک، لازم است مطمئن شوید که قطعه مورد نظر به‌درستی کار می‌کند؛ در غیر این صورت هزینه‌ای که برای این لوازم یدکی لباسشویی صرف می‌کنید به هدر خواهد رفت.

قطعات استوک قیمت کم‌تری نسبت به قطعات اصلی نو دارند، اما ممکن است از قطعاتی که به وسیله تولید کنندگان قطعات لباسشویی در داخل تولید شده و یا از کشور چین وارد می‌شوند، گران‌تر باشند.

قطعات تولیدی وارداتی

قطعات تولیدی وارداتی، قطعات یدکی هستند که توسط انواع تولیدی قطعات لباسشویی در خارج از کشور (مخصوصا چین) تولید می‌شوند. این قطعات کیفیت انواع اصلی را ندارند، اما می‌توانند ماشین لباسشویی شما را نجات دهند.

تعداد بسیار زیادی از شرکت‌های فروش عمده قطعات لباسشویی در خارج از کشور هستند که قطعات یدکی انواع ماشین لباسشویی را تولید و به کشورهای مختلف از جمله ایران صادر می‌کنند.

قیمت این قطعات، معمولا کم‌تر از دو نوع اول است؛ با این حال، قیمت بسته به کیفیت و نوع قطعه، می‌تواند متفاوت باشد.

قطعات تولید داخلی

انواع تولید کننده قطعات لباسشویی در ایران وجود دارند که لوازم یدکی انواع ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی را تولید می‌کنند. قطعات ساخت داخل، بسته به شرکت‌های سازنده قیمت متفاوتی دارند؛ اما با توجه به اینکه با دلار آزاد وارد کشور نمی‌شوند، ممکن است مقرون‌به‌صرفه‌تر و حتی با کیفیت‌تر از انواع لوازم یدکی وارداتی باشند.

این شرکت‌ها فروش اینترنتی قطعات ماشین لباسشویی را به‌شکل عمده و جزئی بر عهده دارند و به صاحبان ماشین‌های لباس‌شویی و همچنین مغازه‌های فروشنده قطعات یدکی کمک می‌کنند، تا قطعات لباسشویی بازار تهران را با قیمت مناسب خریداری کنند.

از چه مرکز پخشی قطعات یدکی ماشین لباسشویی را بخریم؟

شما می‌توانید لوازم ماشین لباسشویی را از انواع شرکت تولید کننده قطعات لباسشویی خریداری کنید. اما اگر بتوانید یک مرکز فروش قطعات ماشین لباسشویی پیدا کنید که هم قطعات تولید داخل و خارج را عرضه کرده و هم قطعات اصلی و استوک را داشته باشد، می‌توانید همه نیازهای خود را یک‌جا برطرف کنید.

کد خبر 749358

دیگر خبرها

  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • پرواز با بال‌های پارچه‌ای (عکس)
  • (تصاویر) پرواز با بال‌های پارچه‌ای
  • این کولر را می‌توانید بپوشید!
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل