Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی‌زاده هاشمی ضمن بازدید از بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) از دعوت پزشکان بین‌المللی برای درمان جانبازان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه گذشته(۲۹ تیرماه) همزمان با حضور پزشکان برجسته بین‌المللی در بیمارستان تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) برای درمان جانبازان، از این بیمارستان بازدید کرد و در جریان این بازدید وضعیت جانبازان و ایثارگران بستری در این بیمارستان را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی‌زاده هاشمی علاوه بر اتاق‌های عمل و سایر بخش‌های بیمارستان از مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا بازدید و با پروفسور «علی گرجی»، رئیس این مرکز در خصوص آخرین دستاوردها و برنامه‌های این مرکز برای درمان ایثارگران گفت‌وگو کرد.

همزمان با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پروفسور «اشتانسل» آلمانی از پزشکان برجسته ریه در جهان و تیم همراه وی نیز که به دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران برای معاینه سالانه و درمان جانبازان شیمیایی در کشورمان حضور دارد در بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) حضور یافت و برنامه‌های درمانی و مشاوره جانبازان شیمیایی را پیگیری کرد.

علاوه بر این پروفسور «والتر اشتوما»، فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب از کشور آلمان، «کریستف کلینگ هاوس» رئیس بخش صرع‌شناسی بیمارستان اوزنابروک آلمان و «مریم خالقی» از دانشگاه مونستر آلمان نیز جهت مشاوره و پیگیری روند درمانی جانبازان در بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) حضور داشتند.

عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران تخصصی خاتم الانبیا درمان جانبازان زاده هاشمی برای درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳