Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@04:18:45 GMT

آخرين مهلت نام‌نويسي طرح ملي تلاوت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۰۹۳۶

خبرگزاری آریا-دبیر طرح ملی تلاوت قرآن گفت: آخرین مهلت نام‌نویسی در طرح شباب‌الرضا (ع) 10 شهریور است.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسین مقدم‌کیا با اشاره به استقبال از یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت، افزود: به دلیل اینکه تعدادی از شهرستان‌ها و استان‌ها به تازگی به این طرح اضافه شدند تصمیم گرفته شد نام نویسی در طرح ملی شباب‌الرضا (ع) تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه امسال این طرح به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دختران 10 تا 15 سال و پسران در گروه سنی 8 تا 15 سال می‌توانند با مراجعه به تارنمای طرح ملی تلاوت و تکمیل فرم ثبت‌نام به نشانی melitelavat.ir در این دوره نام‌نویسی کنند.
مقدم‌کیا افزود: طرح ملی تلاوت به منظور کشف استعداد‌های قرآنی نوجوانان براساس تقلید از سبک تلاوت قاریان برجسته جهان اسلام مانند عبدالباسط محمد عبدالصمد، مصطفی اسماعیل، محمد صدیق منشاوی و شحات محمد انور به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی ستاد اجرایی این طرح اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نام نویسی طرح ملی تلاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.
 
وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.
 
عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • اتریوم و کاردانو چه تفاوتی دارند؟
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم