Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتباری برای تکمیل راه‌آهن کرمانشاه به خسروی تعیین شده که نباید صرف قطعه ملایر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلام‌آبادغرب، مجتبی بخشی‌پور در مراسم پاسداشت عملیات مرصاد با اشاره به اینکه برای استمرار همسازی حقوق بازنشستگان مبلغی پیش بینی شده است اظهار داشت: افزایش حقوق کارمندان 10 درصد بود که با پیگیری به 38 درصد خواهد رسید هر چند باید براساس تورم اسفند ماه افزایش پیدا می‌کرد که این کار انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اوج اتحاد و همبستگی افشار مختلف جهت حمایت از تمامیت ارضی کشور در عملیات مرصاد نمایش پیدا کرد عنوان کرد: تمام اقشار و قومیت‌ها و آحاد مختلف مردم در یک صف در مقابل دشمن ایستادند و این برگ زرینی در تاریخ کشور است.

بخشی‌پور با اشاره به تونل‌های مرگ و شکنجه‌های رژیم بعثی نسبت به اسرای ایرانی گفت: مقاومت و ایستادگی اسرای ایرانی دنیا را متحیر کرد.

گزارش| مصوبه راهبردی سفر رئیس‌جمهور به لرستان در آستانه ریل‌گذاری/ اَبَرپروژه راه‌آهن خرم‌آباد در ایستگاه احیا+ تصاویرامام جمعه خرم‌آباد: احداث پروژه‌های راه‌آهن و سد معشوره تسریع شود300 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل تا هفته آینده تزریق می‌شود

وی با اشاره به روز خبرنگار و اینکه رسانه‌ها چشم و گوش مردم هستند افزود: تمام روزها روز خبرنگار است و برای اینکه مشکلات ما رفع شود این نگاه لازم است کسی که قصد خدمت دارد از نظر انتقادپذیری باید ظرفیت خود را بالا ببرد.

بخشی‌پور با بیان اینکه شهرستان اسلام‌آباد غرب دومین شهرستان استان است و براساس آمار بیکار در سال 95 بیکارترین شهرستان کشور است عنوان کرد: مجوز شروع به کار پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با دشواری دریافت شد که صنایع پایین دستی فعال شود.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل راه‌آهن کرمانشاه به خسروی گفت: ظرفیت مجمع نمایندگان استان بسیار بالا است و اعتبار مناسبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است و نباید برای پروژه راه‌آهن ملایر صرف شود.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌هایی در این شهرستان منعقد شده که بی‌سابقه بوده است عنوان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با راهداری برای اسلام‌آباد غرب و دالاهو منعقد شده که قرار است 400 میلیارد تومان هزینه شود و کارهای آن شروع شده است.

بخشی‌پور با اشاره به اینکه در حوزه ورزش و جوانان قرار است 22 زمین ورزشی ایجاد شود گفت: در حوزه بهداشت و درمان انقلاب شده و قرار است بیمارستان دالاهو راه‌اندازی شود ‌و دانشکده پرستاری نیز ایجاد می‌شود و هر چند تجهیزات بیمارستان ارتقا یافته اما هنوز کافی نیست.

وی با بیان اینکه در حوزه راه و شهرسازی و اقدام ملی مسکن 110 هکتار تغییر کاربری انجام شده است افزود: تا چند روز آینده برگزاری مناقصه و آماده‌سازی پروژه شروع خواهد شد.

بخشی‌پور گفت: بزرگترین مناقصه در کشور در حوزه‌های استانی، 1200 میلیارد تومان برای راه و شهرسازی از اسلام‌آباد غرب و مجوز برای سیاه خور سیمانی و گهواره است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسلام آباد غرب بخشی پور راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است

حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه‌ شاهد توطئه های شومی از سوی دشمنان علیه اسلام هستیم.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این میان شاهد جنگ اسرائیل با مردم غزه از یک سو و از سوی دیگر هجمه فرهنگی علیه مسلمین و باورهای دینی آنان هستیم.
 
حجت الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در یک جبهه علیه جهان اسلام اعلام نبرد کند بنابراین با اعمال یک جنگ چند جانبه و ترکیبی به دنبال تقابل و تضعیف و حتی از بین بردن دین اسلام است.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی است.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با استفاده از امکانات لازم چهره واقعی و راستین دین مبین اسلام که آیینی رحمانی است را به جهانیان بشناسانیم و خود افکار جهان درباره این دین آسمانی و رحمانی خود قضاوت کنند.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از کشورهای جهان و حتی دولت های اسلامی به جز ایران و یمن در مقابل این نسل کشی بزرگ از خود واکنش نشان ندادند که این برای بشریت مایه شرمساری است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم