Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@21:37:11 GMT

«مجبوریم» دُرمیشیان در مینیاپولیس آمریکا 

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۱۰۶۰

«مجبوریم» دُرمیشیان در مینیاپولیس آمریکا 

فیلم سینمایی «مجبوریم» ساخته رضا دُرمیشیان در بیستمین حضور جهانی خود در  فستیوال فیلم های ایرانی در مرکز فیلم مینیاپولیس آمریکا به نمایش به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش ایسنا، این رویداد سینمایی که از ۲۸ مرداد آغاز شده فردا (۳۱ مرداد ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

فیلم «مجبوریم» برنده پنج جایزه بین المللی است که در این میان سه جایزه بین‌المللی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جایزه بین‌المللی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران فستیوال «چینه چیتا» هلند، جایزه بین‌المللی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران فستیوال «وزول» فرانسه، جایزه اصلی بهترین فیلم، جایزه بهترین فیلم تماشاگران و جایزه بهترین فیلم هیات داوری نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیاوپاسیفیک) فستیوال آسیاتیکای رم جوایز «مجبوریم» هستند.

«مجبوریم» پیش از این در فستیوال‌هایی توکیو، هنگ‌هنگ، شانگهای، ترانسیلوانیا رومانی، سائوپائولوی برزیل، مونز بلژیک، چنای، پونا، بنگلور، بلگراد حضور داشته است.

«مجبوریم» پنجمین فیلم بلند سینمایی رضا دُرمیشیان پس از فیلم های «بغض»، «عصبانی نیستم!»، «لانتوری» و «یواشکی» است.
فاطمه معتمدآریا، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، بهمن فرمان آرا،پردیس احمدیه،مجتبی پیرزاده،بابک کریمی ،همایون ارشادی، پریوش نظریه،رضا بهبودی، احمد حامد، مریم بوبانی، راموناه شاه، هوشنگ قوانلو ، مسیح کاظمی ، محمد حیدری و… با حضور: ژاله علو از بازیگران «مجبوریم» هستند.

پخش کننده بین‌المللی «مجبوریم» مستقل‌های ایرانی ( محمد اطبایی) است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی مجبوریم جشنواره فیلم مینیاپولیس جایزه بین المللی بهترین فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس

گالاس باور دارد که این فصل هیچ مدافعی در لیگ برتر بهتر از ویلیام سالیبا عمل نکرده است.

طرفداری | عملکرد آرسنال در فصل جاری در حد و اندازه های قهرمانی بوده است. آنها چه قهرمان لیگ برتر بشوند و چه این عنوان را به منچسترسیتی واگذار کنند، یکی از بهترین عملکردهای تاریخ لیگ برتر را به اجرا گذاشته اند.

بخش زیادی از این عملکرد، به توانایی فردی بازیکنان باکیفیتی همچون ویلیام سالیبا و دکلان رایس مربوط می شود. ویلیام گالاس، مدافع سابق توپچی ها و تیم ملی فرانسه در این خصوص گفت: 

از نظر من ویلیام سالیبتا بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس در فصل جاری بوده است. دکلان رایس را هم خرید فصل می نامم. به نظرم او در حال سپری کردن یک فصل فوق العاده با آرسنال است، فصلی که اولین فصل او هم محسوب می شود. او تا همین جا 6 گل و 7 پاس گل دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو