Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در دولت سیزدهم واگذاری کارها به مردم و حلقه های میانی اولویت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ نشست صمیمی محسن منصوری استاندار تهران با تشکل ها و سازمان های مردم نهاد با حضور سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، خدمتکار مدیرکل اجتماعی استانداری تهران و سایر مسئولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جوهری در این جلسه با اشاره به نقش مهم تشکل های مردم نهاد اظهار داشت: در استان تهران ۷۵۰ تشکل مستقیماً مجوز فعالیت خود را از استانداری دریافت کرده اند که در حوزه‌های مختلف آسیب های اجتماعی، خیریه ها، زنان، خانواده، سلامت، محیط زیست و غیره فعالیت دارند. 

وی با اشاره به صدور مجوز فعالیت تشکل های مردم نهاد توسط دیگر دستگاه ها از جمله اداره کل ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، شهرداری و غیره افزود: حدود ۴۰ هزار تشکل و سازمان مردم نهاد در استان تهران ثبت شده و فعالیت دارند که ظرفیت بی‌نظیری است. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: بر اساس شواهد تاریخی، جمهوری اسلامی پرچمدار استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و انقلاب اسلامی به مدد حضور و مشارکت مردم به پیروزی رسید و با راهنمایی امام خمینی(ره) و سپس مقام معظم رهبری این مسیر ادامه دارد. 

جوهری ادامه داد: اراده جمهوری اسلامی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و اکنون پرچم داری این امر با دولت سیزدهم است که مزین به نام دولت مردمی است که در دولت سیزدهم واگذاری کارها به مردم و حلقه های میانی اولویت دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در قانون اساسی در چهار سطح تصمیم‌گیری، نظارت، مطالبه‌گری و اجرا برای مشارکت مردمی تبیبن قانونی وجود دارد که باید در حوزه‌های مختلف این ظرفیت‌ها را فعال کرد. 

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران دولت سیزدهم اجتماعی استاندار استاندار تهران دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

فرماندار ماکو با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه در خصوص گمرک گوربولاق این کشور گفت: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

نادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه و رئیس اداره مدیریت مرزی این کشور در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مرزی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و پییگری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و دیدار اخیر با استاندار وان ارتقا سطح روابط دو کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توجه به توسعه تجارت و مراودات مرزی و تسهیل ترددهای مرزی از جمله سیاست‌هایی است که پیگیری می‌شود.

فرماندار ماکو با اشاره به کندی تردد در گمرک بازرگان گفت: عملیات ساختمانی در گمرک گوربولاق ترکیه موجب ایجاد مشکل برای مسافران و خودروهای باری شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه بازرگان بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور بوده و سالانه بیش از یک میلیون نفر مسافر از این گمرک تردد می‌کنند، تصریح کرد: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

وی مدیریت سیل در نواحی مرزی را نیز یکی از محورهای این دیدار بیان کرد و ادامه داد: سیل روستای سوریک یکی از موارد مورد بحث دیگر بود که دیواره مرزی ترکیه عامل آن تشخیص داده شده است که در این جلسه مطرح شد.

کاظمی عنوان کرد: به طرف مقابل گفته شد که در چندین نقطه از دیواره مرزی ترکیه آبراهه‌هایی برای پیشگیری از وقوع سیل پیش‌بینی شود.

کد خبر 749206

دیگر خبرها

  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند