Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری ۳ قاچاقچی عتیقه در عملیات ماموران این فرماندهی و کشف ۳ قطعه کوزه سفالی با قدمت تاریخی از مخفیگاه متهمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ مرتضی هادیان اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت 3 نفر در زمینه حفاری غیرمجاز و قاچاق اشیاء عتیقه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های علمی، مخفی‌گاه قاچاقچیان عتیقه را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی وارد محل شده و مشاهده کردند که 3 نفر با استفاده از بیل و کلنگ و هیلتی درحال حفاری چاه هستند.

نماینده شیراز در مجلس: آزادراه شیراز ـ اصفهان زودتر زیر بار ترافیکی برود/ از عملکرد استاندار رضایت داریمنشت انتقال خط لوله انتقال نفت در اصفهان؛ عملیات بازسازی ادامه داردجوابیه زهرا سعیدی‌ نماینده سابق مبارکه به گزارش تفحص از فولاد اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان بیان کرد: در این عملیات ماموران یک عدد کوزه سالم و دوعدد کوزه شکسته که به گفته کارشناسان میراث فرهنگی دارای قدمت تاریخی و مربوط به دوران باستان هستند را از قاچاقچیان کشف کردند.

سرهنگ هادیان با بیان اینکه اشیای تاریخی به اداره میراث فرهنگی شهرستان انتقال یافتند، تصریح کرد: در این رابطه هر 3 قاچاقچی عتیقه دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/174

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان